Web Analytics Made Easy - Statcounter



دروازه‌بان استقلال قراردادش را با این تیم به مدت دو سال تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، پس از کش و قوس‌های فراوان سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال قراردادش را برای دو فصل دیگر با آبی‌های پایتخت تمدید کرد.

حسینی در حالی قراردادش را با استقلال تمدید کرد که روند مذاکراتش با مدیران این تیم طولانی شده بود و حتی این امکان وجود داشت که او قراردادش را تمدید نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد

محمد انصاری که به دلیل برخی مشکلات قصد جدایی از پرسپولیس را داشت، پس از جلسه با ایرج عرب تصمیم گرفت در این تیم بماند.

انصاری دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

مدافع استقلال شاگرد دنیزلی شد

میثم تیموری مدافع فصل گذشته استقلال که کمتر فرصت بازی کردن در این تیم را پیدا کرد، به تراکتورسازی پیوست و شاگرد مصطفی دنیزلی شد.

تیموریِ 27 ساله سابقه بازی در تیم‌های نساجی مازندران و پارس جنوبی جم را در کارنامه دارد.

سیف‌اللهی و عاشوری به تیم فولاد خوزستان پیوستند

روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن تکنیکی فوتبال کشورمان که سابقه حضور در پرسپولیس، داماش، سیاه‌جامگان، استقلال خوزستان و پارس جنوبی را دارد با قراردادی به مدت یک‌فصل به جمع فولاد مردان خوزستانی پیوست تا لیگ نوزدهم را با پیراهن این تیم و زیر نظر جواد نکونام دنبال کند.

فصل گذشته سیف الهی به‌عنوان یک وینگر تکنیکی و سرعتی در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفته وعملکرد خوبی ارائه کرده است.

در ادامه فعالیت‌های باشگاه فولاد خوزستان در زمینهٔ جذب بازیکن ظهر امروز قرارداد این باشگاه با علی‌اصغر عاشوری هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران به مدت یک‌ فصل امضا شد.

این هافبک خلاق در نساجی شاگرد نکونام بود سابقه قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال به همراه فولاد نوین و پوشیدن پیراهن تیم فولاد خوزستان و گلزنی برای این تیم در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

توضیحات کولیبالی درباره قرارداد جنجالی با فولاد

موسی کولیبالی مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که با حواشی زیادی از این باشگاه جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست، در خصوص حواشی ایجاد شده در رابطه با قراردادی که با تیم نکونام امضا کرده توضیحات زیر را ارائه کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا