Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@18:55:09 GMT

برگزاری نشست هم اندیشی درشوشتر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۴۱۸۷

درابتدای این مراسم که درفضای کاملا صمیمی ودلگرم وبا حضور بسیجیان ،اقشارمختلف مردم ومسولان شهرستان برگزارشد سرهنگ پاسدار هادی اسماعیل زاده از فرماندهان ویادگاران هشت دفاع مقدس ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار درسخانی به بیان دستاوردهای انقلاب در چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره وگفتند که انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ با رهبری پیر جماران وبا فراز ونشیبهای مختلفی توانست به پیروزی برسد ودشمنان ایران از همان آغازین این پیروزی بزرگ با دسیسه ونیرنگ قصد داشتند که این درخت کوچک انقلاب را از ریشه خشک و نگذارد که به ثمر بنشید ولی مردم انقلابی ایران دست در دست هم به مبارزه با رژیم پهلوی ادامه دادند والان آن نهال کوچک تبدیل شده به یک درخت تنومند وقوی که هیچ کس جرات نداره به آن تعرض داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ اسماعیل زاده در ادامه خاطرنشان کردند :که امروزهم دشمن وقیح واستکبار جهانی همان رویه چهل ساله پیش را در پیش گرفته وبا فشار وتحریم قصد دارد که حوانان وملت شریف ایران را از مقاصد واعتقادات خودبی رمق وحتی کاری کند که ما از آن آرمان های والای شهدای مان دست بکشیم ولی آنها باید بدانند که همه ما وملت ایران پشت ولایت فقیه هستیم ونمیتوانند با تحریم وفشار مارا از آرمانهایمان جداسازند ودلتمردان ما باید محکم واستوار مقابل آنها ایستادگی وشجاعت داشته باشند چرا که دشمن با ایجاد جنگ روانی واقتصادی قصد دارد که دستهای ایران اسلامی را پیش از پیش خالی کند تت رژیم صهیونستی درآرامش وامنیت باشد ولی آنها خیال باطل دارند که چه بسا اگه ما بخواهیم میتوانیم با انواع موشکهای مان از همه مناطق ایران واز مرزهای فلسطین اشغالی قلب تل آویو وحیفا را هدف ومورد هجمه خودمان قرار دهیم .
ایشان در ادامه افزودند که امریکا دیگر آن همه ابهت وصلابت قبلی را ندارد ووتحریم های جدیدی را که انجام داده خود گواه این موضوع می باشد که دست خودرا مقابل کشور با صلابت وشجاع ایران خالی میبیند وخود میداند که تحریم هم دیگر بر عزم واراده واین مردم اثر ندارد وآنها نمیگذارند که این کشور همانند کشورهای مرتجع منطقه مورد دست اندازی وچپاول قدرتهای پوشالی قرار گیرد.
اسماعیل زاده درپایان همگان را به پیروی از ولی فقیه واستقامت در برابر یاوه گویی استکبار جهانی دعوت وهمچنین از برگزار کنتدگان این نشست وفرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر وهمه دست اندرکاران تقدیر وتشکر کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شماری از عناصر اطلاعاتی اسرائیل در یک نشست به بررسی تاثیر همپیمانی اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس پرداختند. یکی از این عناصر اطلاعاتی در این نشست تاکید کرد اعراب به لحاظ ضعف ذاتی که دارند، توان جنگیدن با ایران را ندارند و برای جنگ نمی‌توان روی آنها حساب باز کرد. حرف‌های جالب این عناصر اطلاعاتی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳