Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@14:45:54 GMT

انفجار بزرگ و مشکوک در وین

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۴۲۰۵

به گزارش مهر به نقل از رویترز، پلیس اتریش امروز چهارشنبه اعلام کرد که انفجار بزرگ و مشکوکی در پایتخت این کشور روی داده است.

بر اساس اعلام پلیس، در بررسی های اولیه ۶ نفر در این حادثه زخمی شده اند.

به گزارش پلیس، بر اثر این حادثه چندین طبقه از ۲ ساختمان مجاور تخریب شده است.

برخی از رسانه ها پیشتر این حادثه را به دلیل انفجار گاز اعلام کرده بودند؛ اما پلیس هم اکنون از مشکوک بودن این رویداد خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرد که حادثه تحت بررسی قرار گرفته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد

علیرضا نظری در خصوص جزئیات  حادثه انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در گیلانغرب گفت: پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گورسفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

وی اظهار کرد: مصدوم این حادثه توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این حادثه به دلیل عدم آشنایی فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری، به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می کنند توصیه کرد از دستکاری کردن اشیاء باقی مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد اینچنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا نیروی انتظامی در محل حضور و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان