Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که ادهم المخادمه داور اردنی قضاوت دیدار رفت ذوب آهن با اتحاد عربستان را برعهده گرفت.

وی گفت: تیم داوری از کشور اردن برای قضاوت این دیدار شامل ادهم مخادمه، احمد مونس، محمدبکار و احمد فصیل هستند و این دیدار را سوت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن ایران به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی قرار دارد افزود: این تیم در این رقابت ها نتایج درخشانی کسب کرد و در این مرحله نیز از فوتبال ایران در صحنه بین المللی دفاع خواهد کرد و مثل همیشه نماینده ای شایسته خواهد بود.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن افزود: احتمالی میزبانی ذوب آهن در یکی از کشورهای امارات و قطر وجود دارد که بعد از رایزنی ها مشخص خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم های ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ مرداد ماه سالجاری برگزارخواهد شد.

تیم ذوب آهن در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران رتبه ششم را کسب کرد و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۰۱۹ آسیا صعود کرد.

۶۰۲۲/۸۱۱۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حسین امیدی دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهر راز شیراز در لیگ دسته یک فوتبال کشور را قضاوت می‌کند.
این دیدار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز