Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:20:45 GMT

خنک شدن تدریجی هوای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۴۳۱۸

خنک شدن تدریجی هوای کرمانشاه

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به ۳۹ درجه بالای صفر رسید که انتظار می‌رود تا روز یکشنبه هفته آینده به طور میانگین روزانه یک درجه از گرمای هوا کاسته شود.

وی گفت : بر این اساس پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرم‌ترین ساعت روز پنجشنبه به ۳۸، روز جمعه به ۳۷، روز شنبه به ۳۶ و روز یکشنبه نیز به ۳۵ درجه بالای صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوراوند تصریح کرد: دمای شبانه کرمانشاه، اما متغییر خواهد بود به گونه‌ای که امشب و در خنک‌ترین ساعت دمای هوا به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد، ولی برای فردا شب با ۲ درجه افزایش به ۱۷ درجه و برای جمعه شب با یک درجه کاهش به ۱۶ درجه می‌رسد.

معاون هواشناسی کرمانشاه، خنک‌ترین نقطه استان طی امشب را کنگاور با دمای ۱۲ و حمیل با دمای ۱۴ درجه بالای صفر معرفی کرد و گفت: فردا نیز سومار با حداکثر دمای ۴۳ و قصرشیرین با دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

وی تصریح کرد: فردا (پنجشنبه) به جز سومار و قصرشیرین، شهر‌های ازگله، تازه آباد و سرپل ذهاب دمای بالای ۴۰ درجه و شهر‌های سنقروکلیایی، گواور، کرند غرب و گهواره نیز دمای آن‌ها ۳۵ درجه یا کمتر خواهد بود تا خنک‌ترین نقاط استان باشند.

زوراوند در پایان گفت: وضعیت جوی استان تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به ۳۹ درجه بالای صفر رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (۳ اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898251

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا