Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز بر اثر تیراندازی با اسلحه ساچمه‌ای در بخش مورموری شهرستان آبدانان یک نوجوان فوت شد.

فرد آسیب‌دیده یک نوجوان ۱۱ ساله است که به شدت از ناحیه سر مجروح شده بود.

به این منظور بالگرد اورژانس هوایی استان جهت انتقال مصدوم به سمت شهرستان آبدانان به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که این پسر بچه به همراه برادر بزرگتر خود در حال بازی با اسلحه بود که با شلیک گلوله از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شد.

عباس زیدی، مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در این حادثه پسر نوجوان که از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شده بود پس از سه بار احیاء قلبی و ریوی توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی آبدانان، در راه اعزام به بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: این حادثه به‌دلیل بی توجهی و غفلت والدین رخ داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورزانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ حسین قاسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه، طی تماس تلفنی با پرسنل ۱۱۵ جان ۲ مادر باردار به دلیل درد زایمان ۲۵ و۴۰ ساله نجات یافت.

وی افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد.

قاسمی اضافه کرد: مادر ۲۵ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک و مادر ۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد و خوشبختانه جان مادران باردار نجات یافت.

کد خبر 6080625

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • سقوط نوجوان ۱۵ ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه
  • حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا