Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:09:46 GMT

حسینی: دنبال بازوبند کاپیتانی استقلال نبودم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۴۳۶۸

حسینی: دنبال بازوبند کاپیتانی استقلال نبودم

«سید حسین حسینی» پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم و دوباره در خدمت استقلال خواهم بود. استقلال خانه من است و نمی توانم به این راحتی خانه خود را ترک کنم.
وی افزود: قرارداد من طول کشید و آن هم دلایل خاص خودش را داشت، هر بار سر یک مبلغ توافق می کردیم اما بعد اعلام می شد در نشست هیات مدیره با رقم آن مخالفت شده است و بعد من دوباره تخفیف می دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دروازه بان استقلال خاطرنشان کرد: در این چند روز خیلی ها خواستند و تلاش کردند سید حسین حسینی را نزد هواداران خراب کرده و وانمود کنند من پولکی هستم و برای پول است که می خواهم در استقلال بمانم اما به هدفشان نرسیدند. این مسائل درست نبود و با واقعیت فاصله داشت.
حسینی تصریح کرد: امروز وقتی برای امضای قرارداد به باشگاه استقلال مراجعه کردم، امیر حسین فتحی اعلام کرد باید مبلغ دیگری از قراردادت را کسر کنی و من به خاطر نام بزرگ استقلال باز هم تخفیف دادم. من نه طلب گذشته ام را گرفتم و نه یک هزار تومانی برای تمدید قرارداد دریافت کردم.
وی تاکید کرد: تلاش برایحاشیه سازی علیه من در طول فصل نوزدهم نیز ادامه خواهد داشت و برخی ها به دنبال خر اب کردن من خواهند بود و امیدوارم هواداران عزیز استقلال هوشیار باشند.
بازیکن آبی پوشان تهرانی ادامه داد: وقتی با کامران منزوی حرف زدم، وی اعلام کرد باشگاه استقلال طلبی از باشگاه عجمان دارد و می توانی برای گرفتن پیش قراردات به دبی رفته و این مبلغ را دریافت کنی که من با امیر حسین فتحی تماس گرفته و به او گفتم اگرچه مشکل مالی دارم اما این پول را برای نگه داشتن آیاندا پاتوسی خرج کنید که مدیرعامل استقلال هم از من تشکر کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا