Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، «نزار خیرالله» قائم مقام وزارت خارجه عراق که به ایران سفر کرده با «سیدعباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه در قالب کمیته سیاسی دو کشور دیدار و در خصوص موضوعات مختلف و مورد علاقه گفت وگو و بر ضرورت رایزنی های مستمر بین ایران و عراق در شرایط کنونی منطقه تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیدعباس عراقچی» در این دیدار از دیدگاه روشن و سازنده عراق در حمایت از مواضع جمهوری اسلامی تشکر کرد.

عراقچی با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، اقدامات آمریکا را سر منشاء تشنجات منطقه ای دانست و گفت: ایران برابر اقدامات زورمدارانه ایستادگی خواهد کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره اوضاع منطقه

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خارجه روسیه روز شنبه از رایزنی تلفنی «حسین امیرعبداللهیان» و «سرگئی لاوروف» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه درباره اوضاع در منطقه غرب آسیا خبر داد.

طبق این بیانیه، محور اصلی رایزنی تلفنی ۲ وزیر درباره اوضاع در منطقه غرب آسیا بود.

پیش از رایزنی با دیپلمات عالی‌رتبه روس، امیرعبداللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه و چند کشور اروپایی و همچنین استرالیا رایزنی کرده بود.

طرف روس بار دیگر محکومیت شدید خود را درباره حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق ابراز کرد.

مسکو تاکید کرد هرگونه حمله به دفاتر کنسولی و دیپلماتیک که مصونیت آن‌ها توسط کنوانسیون‌های وین تضمین شده و همچنین «قتل‌های سیاسی، قطعا غیر قابل قبول است».

در این تماس تلفنی ۲ وزیر بر علاقه تهران-مسکو مبنی بر گسترش مداوم همکاری‌های سیاسی و دیپلماتیک و نیز تعاملات تجاری و اقتصادی از جمله در بخش حمل‌ونقل و لجستیک شامل حمل‌ونقل ترانزیتی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • صالحی: پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی الزامی است
  • تقابل ایران گریز ناپذیر
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره اوضاع منطقه
  • رایزنی تلفنی وزاری خارجه ایران و روسیه + جزئیات
  • رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و لاوروف درباره اوضاع منطقه