Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@06:19:34 GMT

دستگیری 77 سارق در البرز

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۴۴۶۶

دستگیری 77 سارق در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس در اجرای یک طرح ضربتی طی ۳۶ ساعت گذشته با دستگیری ۷۷ سارق مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کرد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع دستگیرشدگان پنج نفر زن و ۶۱ نفر از آنها دارای سابقه کیفری هستند که در جریان این طرح ۳۲ باند سرقت و جاعلان حرفه‌ای دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از این سارقان ۱۴ دستگاه خودرو مسروقه، تعداد زیادی ضبط و پخش باند خودرو، باطری خودرو، ال. سی. دی، طلاو جواهرات، لوازم داخلی خودرو و دلار جعلی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: پلیس با اجرای این طرح‌ها هیچ گونه فضای امنی برای مجرمان نخواهد گذاشت و بدون اغماض برخورد جدی خواهد کرد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نما افزود: شماره سریال اموالی که به سرقت می رود در این سامانه ثبت می شود تا بعد از کشف ، به صاحبان آن بازگردانده شود.

سردار محمدیان ادامه داد: هموطنان می توانند اموال سرقت شده خود را با ذکر شماره سریال آن به پلیس اطلاع دهند و پلیس شماره سریال ها را در این سامانه ثبت می کند تا پس از کشف و شناسایی ، اموال مسروقه به صاحبان آنها بازگردانده شود.

وی گفت: از سوی دیگر وقتی اموال مسروقه کشف می شود در بسیاری مواقع به مالکان اموال مسروقه دسترسی نداریم چرا که افراد شماره سریال اموال خود را اعلام نکرده اند.

رئیس پلیس البرز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان البرز به صورت مستمر درحال اجرا است و تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس ادامه خواهد داشت.

سردار محمدیان سامانه فوریت های پلیس 110 را آسان ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه تحرکات مشکوک و اعمال خلافکارانه را از این طریق به پلیس اطلاع دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت