Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز چهارشنبه در مصاحبه با «ایندیا تودِی» با طرح ادعائی مضحک مدعی شد: آمریکا هر کاری می توانست برای تنش زدائی با ایران انجام داد!

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص گفت: اگر نبرد یا رویاروئی رخ دهد، به این دلیل است که ایرانی ها چنین انتخابی کرده اند. البته من امیدوارم که آنها چنین انتخابی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعای واهی وزیر خارجه آمریکا در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز سه شنبه در پیامی توئیتری مدعی شده بود: سران ایران واژه‌های «خوبی» و «مهربانی» که از آن برخوردار نیستند را درک کنند. متأسفانه آنچه آنها می‌فهمند قدرت و زور است و آمریکا صاحب قدرتمندترین نیروی نظامی در دنیا است و تنها در ۲ سال گذشته ۱.۵ تریلیون دلار در این زمینه هزینه کرده است.

وی در موضع گیری عوام فریبانه ای ژست حمایت از مردم ایران را گرفت و ادعا کرد: بود مقامات ایران پول‌ها را خرج تروریسم می‌کنند و برای موضوعات دیگر پولی اختصاص نمی‌دهند.

ترامپ بدون اشاره به مبارزه بی امان تهران با تروریست‌های مصنوع محور غربی- عبری- عربی در منطقه مدعی شد: آمریکا استفاده ایران از بمب‌های کنارجاده ای که به کشته شدن ۲۰۰۰ آمریکایی و زخمی شدن شمار بیشتری از نیروهای آمریکایی منجر شده را فراموش نکرده است.

گفتنی است، واشنگتن چندی پیش و همگام با ارسال پیام‌های عوام فریبانه ای در خصوص تمایل به مذاکره با تهران، در اقدامی خصمانه تحریم هائی را علیه ایران اعمال کرد که دفتر آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و نیز وزیر خارجه ایران را در بر می‌گرفت.

ایران نیز در واکنش به این اقدام اعلام کرد که چنین اقداماتی راه را بر مذاکره با آمریکا برای همیشه بَست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر دفاع فرانسه مدعی شد حضور این کشور در خاورمیانه باعث ایجاد ثبات است.

«سباستین لوکورنو» وزیر دفاع فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد حضور کشورش در منطقه خاورمیانه، قبل از هر چیزی، زمینه را برای مهار تشدید تنش ها در آن فراهم می کند.

وزیر دفاع فرانسه بدون اشاره به تامین نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، در ادامه ادعاهایش آورد که ایران تمایل دارد منطقه خاورمیانه را بی ثبات کند.

لوکورنو در مصاحبه ای درباره حمله تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی مدعی شد: تا کنون تهران به طور غیرمستقیم از طریق عوامل خود اقدام می کرد؛ اما این کشور شنبه گذشته گامی جدید برداشت و به طور مستقیم، از خاک خود به اسرائیل حمله کرد.

وی مدعی شد که این اقدام تهران را خطر گسترش مناقشه در منطقه خاورمیانه را به دنبال دارد.

کد خبر 6085688

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد چین شد
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه