Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: فرمانده کل سپاه مراتب اعلام رضایت خود را از کیفیت کنگره شهدای کردستان اعلام کرد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حقیقتاً در این جلسه آنچه که مسئولان در شهرستان‌ها و مرکز استان برای کنگره ملی 5400 شهید کردستان زحمت کشیدند، اصلاً بیان نمی‌شود و نمی‌توان چنین زحماتی را فهرست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تلاش‌های مسئولان برای برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان، در قالب کتابی جمع‌آوری می‌شود که اگر 50 سال آینده به آن نگاه شود، چنین کار فرهنگی فاخری قابل لمس و ماندگار باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: افرادهای زیادی در زیرمجموعه کمیته‌های کنگره برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی تلاش کردند که از آنان نیز تجلیل می‌شود.

وی گفت: فرمانده کل سپاه نیز مراتب اعلام رضایت خود را از کیفیت کنگره شهدای کردستان اعلام کردند و سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در اجلاسیه شهدای سنندج از این برنامه‌ها بسیار رضایت داشت.

کنگره ملی 5400 شهید کردستان عالی و در تزار انقلاب برگزار شد

رجبی عنوان کرد: در راستای سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید کردستان، در هر کدام از شهرستان‌ها مجموعه‌ای از اقدامات فرهنگی با هماهنگی‌ امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان ادارات در قالب اجلاسیه‌های شهدای شهرستان انجام شد.

وی اظهار کرد: انصافاً همه مسئولان در شهرستان‌ها و استان دست به دست هم دادند و در یک کار جمعی برای کنگره ملی 5400 شهید به‌عنوان یک کار فرهنگی فاخر سنگ‌تمام گذاشتند و مراسم بسیار زیبا، به بهترین وجه و در تراز انقلاب برگزار شد.

قدردانی فرمانده سپاه استان از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی 5400 شهید کردستاناجلاسیه پایانی کنگره 5400 شهید استان کردستان به‌روایت تصویر(1)اجلاسیه پایانی کنگره 5400 شهید استان کردستان به‌روایت تصویر(2)

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: ساختار کمیته‌ها از سال 93 و برای برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد در سال 94 تشکیل شد و بعد از آن کنگره هم کارها تعطیل نشد و تا اجلاسیه پایانی کنگره ملی 5400 شهید کردستان ادامه داشت.

وی با اشاره به ارزیابی‌های به‌عمل آمده گفت: کنگره 5400 شهید در حد عالی ارزیابی شد چراکه اطلاع‌رسانی «هیچ» کنگره‌ای به اندازه کنگره کردستان در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی انجام نشد.

برنامه‌های فرهنگی باید در استان کردستان تداوم داشته باشد

رجبی هماهنگی جمعی مسئولان استانی را یکی دیگر از ویژگی‌های برتر کنگره شهدای کردستان ذکر کرد و افزود: وقتی مسئولان کشوری به استان می‌آمدند و جلسات مختلفی برگزار می‌شد، همه مسئولان و کمیته‌ها در کنار هم و احساس مسئولیت می‌کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: اگر برای اجلاسیه پایانی کنگره 20 هزار نفر دعوت می‌کردیم‌ سالن 20 هزار نفری پر می‌شد اما به تناسب ظرفیت ورزشگاه و محل برگزاری کنگره دعوت کردیم.

رجبی تاکید کرد: باید برنامه‌های فرهنگی در استان تداوم داشته باشد چرا که جنگ فرهنگی دشمنان علیه ما روز به روز بیشتر می‌شود اما با همین کار جمعی و احساس مسئولیت مسئولان قطعاً اقدامات دشمن بی‌اثر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن اهمیت برپایی محافل شهدایی گفت: همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه امیدواریم مسئولیت و وظیفه محوله را به بهترین صورت انجام دهیم، اظهار داشت: در سال جاری ماموریت بزرگ و ارزشمندی داریم و آن ماموریت کنگره ملی شهدای کاشان است.

وی برگزاری انتخابات و سایر دلایل را از به تعویق افتادن کنگره ملی شهدای کاشان عنوان کرد و افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تذکرات رهبر برای پاسداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس را شاهد هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ابراز داشت: این جنگ باعث شده که بازخوانی مکتب شهدا بیش از پیش اهمیت پیدا کند و این موضوع برای جوانان اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند و وقوع حوادث در سال‌های گذشته گواه بر این مطلب است.

وی ضمن اشاره به فاصله گرفتن از فرهنگ شهدایی گفت: این موضوع برای دستگاه‌های تربیتی یک نوع هشدار محسوب می‌شود و از این رو وظیفه سنگینی از حیث فرهنگی بر دوش ما مسئولان است و از طرفی کاشان با سابقه فرهنگی و مذهبی با سایر شهرستان‌ها متفاوت است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای کاشان باید در حد و اندازه یک کنگره استانی برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری این کنگره‌ها و یادواره‌ها متفاوت‌تر از گذشته است و از این رو یادواره‌ها پیوست‌های متفاوتی دارد و از این رو همه باید در برگزاری یادواره‌ها دخالت کرده و ورود کنند.

وی تصریح کرد: آنچه از امامین انقلاب فرا گرفتیم مشارکت تمامی اقشار در امور مختلف کشور است و ما نیز برای برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان در یک ساختار هدفمند همه دستگاه‌ها دخیل باشد و همه در بخش‌های مختلف دخیل باشند به نحوی که با برگزاری آن همه احساس کنند در برگزاری این کنگره سهیم هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان افزود: ما در این کنگره با مردم تمرین می‌کنیم کاری را با یکدیگر انجام دهیم و از این رو همه باید پیگیر امور کنگره ملی شهدای کاشان باشند تا این رویداد مهم و ارزشمند به بهترین صورت برگزار شود.

پیش‌بینی 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

وی ضمن اشاره به تاثیر بسزای محافل شهدایی و اقدامات فرهنگی ابراز داشت: کار برای شهدا را یک توفیق بدانیم و در کار میدانی تمام توان خود را به کار بگیریم و امیدواریم با توسل به شهدا و کار مسئولان مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد