Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،پیمان جاویدان رئیس هیأت شنای استان کرمانشاه گفت : مسؤولیت نظارت بر آب استخر‌های کرمانشاه بر عهده بازرسان و کارشناسان اداره بهداشت است و براساس اطلاعات هیأت شنا بازرسان این اداره حداقل هفته‌ای یک‌بار از آب استخر‌های کرمانشاه نمونه گرفته و در صورت مشاهده آلودگی با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : اداره بهداشت نظارت کافی بر بهداشت محیط و سلامت آب استخر‌ها در استان انجام می‌دهد و ممکن است برخی حساسیت‌ها و بیماری‌های پس از استفاده از استخر مربوط به نظافت استخر و یا بهداشت آب نباشد.

وی افزود: ورزشکاران و علاقمندان به شنا و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند در خصوص بروز هرگونه مشکل بهداشت آب به اداره بهداشت شهرستان، در صورت مشاهده مشکل در نحوی آموزش شنا به هیأت شنای استان و در صورت نبود نجات غریق در استخر به هیأت نجات غریق مراجعه کرد و انتقادات و شکایت خود را منعکس کنند.

جاویدان با اشاره به مدارس و اماکن آموزشی شنا در استان کرمانشاه، گفت: معتبرترین مکان آموزشی در استان کرمانشاه، «خانه شنا» استان زیر نظر هیأت شنای استان کرمانشاه در استخر اشرفی‌اصفهانی است که همه روزه صبح‌ها میزبان علاقمندان به شنا در دوره‌های آموزشی است

وی افزود: در تایم‌های آموزشی خانه شنای کرمانشاه مربیان آموزشی همه روزه در روز‌های زوج برای آقایان و روز‌های فرد برای بانوان به علاقمندان به شنا، آموزش‌های لازم را ارائه خواهند داد و این در حالی است که در کنار آن‌ها، مربیان استعدادیاب ما نفرات برتر و مستعد را برای حضور در ترکیب تیم استان انتخاب خواهند کرد.

رئیس هیأت شنای استان کرمناشاه پیرامون فعالیت اماکن آموزشی در سایر شهرستان‌ها نیز، عنوان کرد: مدرسه شنای سنقر به عنوان نخستین مدرسه شنای استان و مدرسه شنای سرپل‌ذهاب؛ ۲ مدرسه آموزشی شنا در سطح استان هستند که در کنار فعالیت سایر استان‌ها در تایم‌های آموزشی در استخر‌های هر شهرستان فعالیت می‌کنند.

جاویدان با اشاره به میزبانی مسابقات کشوری در تیرماه، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های آتی شنا در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه استان کرمانشاه میزبان مسابقات قهرمانی کشور جام شهدای عملیات مرصاد در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال در استخر دانشگاه رازی خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

مسؤولیت نظارت بر آب استخر‌های کرمانشاه بر عهده بازرسان و کارشناسان اداره بهداشت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود

نور الله مرادی در کارگاه آموزشی توجیهی صندوق ملی محیط زیست کشور  گفت: ما معتقدیم مدیران سازمان باید قبل از آن که تخصص محیط زیست داشته باشند باید دغدغه فرهنگ داشته باشند، زبان و بیان و ضمیر مسئولان محیط زیست باید جان مایه فرهنگی داشته باشد، تاثیر فرهنگ در حفظ محیط زیست بسیار پررنگ است، گاه یک اثر سینمایی در حوزه محیط زیست بسیار اثر گذار‌تر از ساعت‌ها سخنرانی است، از این رو ما معتقدیم باید نهاد‌های خلاق فرهنگی با سازمان محیط زیست مرتبط باشند و به تقویت فرهنگ بپردازند.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تلاش دولت سیزدهم بر این است سازمان محیط زیست را به جایگاه واقعی خود برسانداضافه کرد: ارتباط سازمان محیط زیست با صنعت و دانشگاه‌ها محدود بوده است، مراکز محیط زیست باید محل تولید اندیشه، دانش و جریان سازی در سطح ملی و بین المللی با دانشگاه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته به مقوله محیط زیست توجهی نشده یا به عنوان اولویت ثانویه به آن نگریسته می‌شد، اضافه کرد: همچنین به این موضوع در نظام آموزشی به ویژه آموزش و پرورش توجه چندانی نمی‌شد. 

مرادی با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ محیط زیست باید در دوران پیش دبستانی شکل بگیرد، افزود: متاسفانه کتابی که اکنون در آموزش و پرورش تالیف شده بیشتر رفع تکلیفی بوده هم اکنون مقوله محیط زیست بسیار شکننده شده است و در شرایط مناسبی قرار ندارد، هرچند اقداماتی نظیر دانشگاه‌ها و مدارس سبز با تاخیر انجام شد، اما باید آن را غنیمت بدانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود