Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین مدنی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از اهدای ۱۴۴ جهیزیه با همکاری مساجد استان مرکزی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان در اراک اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حوزه محرومیت‌زدایی و در حوزه رسیدگی به مناطق محروم، خدمات گسترده انجام داده است.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساخت بیش از ۱۵۰۰ مدرسه، ۱۱۰۰ مسجد و حسینیه، ۳۰ هزار خانه عالم، ۶۰ هزار خانه ویژه محرومین و ۱۲ بیمارستان و… را بخشی از فعالیت‌های این ستاد طی سال‌های اخیر برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی خاطرنشان کرد: بنیاد احسان به موازات بنیاد برکت در ستاد فرمان امام خمینی برای حضور جدی تر در حوزه اجتماعی شکل گرفته و طرح مسجد احسان با ارائه خدمات با محوریت مساجد به وجود آمد که در این طرح یک هزار مسجد در سراسر کشور شناسایی و انتخاب شدند تا خدمات اجتماعی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که بنیاد احسان دنبال می‌کند، حمایت‌های اجتماعی است. در همین راستا در سال گذشته موفق شدیم ۲ هزار جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری را در سراسر کشور توزیع کنیم.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: امسال هم این رقم به ۳ هزار جهیزیه رسیده و این شامل ۱۴ قلم کالای ضروری خانواده است که در سراسر کشور بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود که توزیع یک هزار مورد آن را سازمان تبلیغات اسلامی کشور تقبل کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: از یک هزار جهیزیه تاکنون ۵۰۰ جهیزیه در سراسر کشور توزیع شده و امروز استان مرکزی موفق شد ۱۴۴ جهیزیه که بیشترین رقم جهیزیه بین استان‌های کشور است را توزیع کند و در این زمینه رتبه اول را کسب کند که این برای سازمان تبلیغات اسلامی استان افتخاری بزرگ به شمار می‌رود.

به گفته مدنی، در مجموع ۳۵ خدمت در بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) دنبال می‌شود و هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ گروه جهادی با مجموعه ستاد فرمان امام حضرت امام خمینی (ره) مرتبط هستند و در قالب طرح‌های تعریف شده خدمات ارائه می‌دهند و این گروه‌های جهادی در حقیقت بازوی اجرایی ستاد هستند.

کد خبر 4652109

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارایه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارایه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمال غرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده گفت: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رؤیت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رییس جمهور به استان خوزستان گفت: سفرهای استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام می‌شود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

محمدی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمال غرب اشاره کرد.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارایه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمال غرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

کد خبر 6086364 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود