Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، هفتم اردیبهشت سالجاری بود که زنی بعد از مراجعه به ماموران انتظامی در محدوده جنوب تهران اعلام کرد توسط چهار سارق خشن مورد سرقت قرار گرفته است. این خانم در اظهاراتش گفت: در افسریه تهران سوار یک خودروی مسافرکش که خانم میانسالی نیز در صندلی جلوی آن نشسته و دو آقا در صندلی پشتی بودند شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میانه راه وقتی قصد تماس گرفتن با گوشی ام را داشتم خانم میانسال از همان جلو چنگ انداخت و گوشی مرا قاپید و به پسرش که کنار من نشسته بود گفت سرم را زیر صندلی ببرد. خیلی ترسیده بودم و با توجه به اینکه قمه و شوکر کنار من نگهداشته بودند هیچ تکانی نمی‌خوردم. آن‌ها با استفاده از قیچی النگوهایم را بریدند و در ادامه گوشواره و طلا‌های دیگرم را برداشتند و همچنین رمز کارت عابربانک ام را نیز از من خواستند که به آن‌ها گفتم. حالا هم اس. ام. اس‌هایی از سوی بانک به من ارسال شده است که نشان می‌دهد آن‌ها از کارت من خرید‌هایی انجام داده‌اند.


در ادامه تلاش‌های کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ به جریان افتاد و با توجه به اینکه هیچ گونه سرنخی از متهمان در اعمال مجرمانه‌شان نمانده بود، مدتی شناسایی متهمین وقت برد تا اینکه بالاخره کارآگاهان با انجام عملیات فنی و پیچیده پلیسی موفق به شناسایی هر پنج متهم پرونده شدند که در ادامه مشخص شد سه تن از آن‌ها اعضای خانواده‌ای شامل مادر، پدر و پسر و دو پسر جوان اعضای باند نیز از دوستان پسر خانواده بودند که این افراد خشن، سرقت‌های زورگیری را انجام می‌دادند.
بنابر گزارش پرونده، بالاخره یک ماه پیش 5 متهم طی عملیات هماهنگ پلیسی هنگامی که در خانه بودند با هماهنگی‌های قضائی بازداشت و روانه بازداشتگاه آگاهی تهران بزرگ شدند و در آخر با توجه به مدارک و ادله موجود در پرونده لب به اعتراف گشودند.


در ادامه از متهم ۳۰ ساله پرونده و سردسته باند بازجویی شد که در اظهارات خودگفت: من و دو تن از دوستانم که بازداشت شده‌اند با یکدیگر تصمیم به تشکیل این باند گرفتیم، من خودم اعتیاد داشتم و برای تامین هزینه مواد مخدر مصرفی‌ام دست به چنین کاری زدم. از بهمن ۹۷ با همدیگر سرقت می‌رفتیم. در حالی که، چون هر سه مرد بودیم هیچ مسافر زنی سوار ماشین مان نمی‌شد و به این شکل پول زیادی دستمان نمی‌آمد. به خاطر همین در ادامه تصمیم گرفتیم یک زن به گروه اضافه کنیم و از آنجا که مادر من نیز در تامین هزینه مواد مخدر مصرفی‌اش مانده بود به همراه پدرم که او نیز مانند مادرم اعتیاد داشت به گروه اضافه شدند. بیشتر مواقع چهار نفری سرقت می‌رفتیم و مادرم که از اوایل امسال به گروه ما اضافه شده بود در صندلی جلو به عنوان مسافر زن می‌نشست تا زن‌ها نیز به ما اطمینان کنند. بیشتر خودرو‌های به کار رفته در سرقت‌هایمان نیز سرقتی بود و ابدا فکر نمی‌کردیم که به زودی بازداشت خواهیم شد.


در ادامه متهمان دیگر نیز تمامی اظهارات متهم اول پرونده را تایید کردند و عنوان داشتند از اوایل امسال تنها از خانم‌های جوان که حتما طلا و جواهر با خود داشتند سرقت و در همه سرقت‌ها نیز از اسلحه‌هایی مانند چاقو، شوکر و قیچی استفاده می‌کردند.
سرهنگ کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ گفت: تا به الان برای متهمان بیش از ۲۰ شاکی شناسایی شده است و با توجه به اینکه احتمال می‌رود سرقت‌های این افراد بیشتر از این تعداد باشد، با هماهنگی‌های قضائی دستور انتشار تصویر متهمان نیز صادر شده است و تصاویر چهار تن از متهمان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد تا شکات در صورت شناسایی این افراد به پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ در شهر ری، میدان ساعی، خیابان آستانه مراجعه و شکایت خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرقت باند سرقت‌های خشن سرقت به شیوه مسافرکشان خشن پایتخت کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ سرهنگ کرم یوسف‌وند رئیس پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرقت باند سرقت های خشن کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌های خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد نمایید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

سرهنگ شریفی گفت: دقایقی قبل در محدوده جنوب به شمال بزرگراه نواب ورودی تونل توحید سه دستگاه خودروی سواری پراید، کوئیک و پژو پارس با یکدیگر برخورد داشتند که به همین دلیل شاهد بار ترافیکی در این محدوده بودیم که با تلاش همکاران بنده خودرو‌ها کنار کشیده شده و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت
  • غافل گیری سارق اماکن خصوصی توسط پلیس در مرزداران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران
  • باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد