Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشیع پیکر ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در روز پنجشنبه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید: روایت جالب مادر دو شهید از شفاعت نشدن میهمانان توسط پسرانش + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تشییع پیکر شهدای گمنام در تهران + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که در آستانه برگزاری کنگره دوازده هزار شهید استان آذربایجان‌غربی برگزار شد هر هر یک از کمیته‌های اصلی و فرعی این کنگره بزرگ در سطح شهرستان مشخص شد.

در این جلسه که به میزبانی سپاه بوکان برگزار شد فرمانده سپاه بوکان با تبریک عملیات غرورآفرین موشک‌باران رژیم صهیونیستی نقش شهدا در استقلال و آزادی این سرزمین را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: بی‌تردید در هر جا و مکانی که نام شهید طنین‌انداز شود آن مکان مقدس است.

سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی به نقش بوکان و رزمندگان آن در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس تا کنون اشاره کرد افزود: جای‌جای خاک این سرزمین قدمگاه شهدا، ایثارگران و رزمندگانی است که برای امنیت و آرامش ما جان‌فشانی‌ها کرده‌اند.
 
 وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری کنگره دوازده هزار شهید استان آذربایجان غربی انشا الله شهر بوکان میزبان دائمی شهید گمنام خواهد شد
 
فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: با تلاش و هماهنگی شبانه‌روزی مدیران شهری اولین شهر در کشور خواهیم بود که یادمان شهید گمنام با قبل از میزبانی از شهید احداث خواهیم کرد.
 
 سهراب سعیدی عنوان کرد: با تعیین جانمایی مکان ساخت یادمان که ان‌شاءالله در آینده‌ای بسیار نزدیک پذیرای شهید گمنام خواهد بود، این یادمان به مکانی برای عاشقان و دلدادگان انقلاب اسلامی تبدیل می‌شود.
 
 فرمانده سپاه بوکان همچنین در خصوص برگزاری کنگره دوازده هزار شهید استان آذربایجان غربی نیز گفت: لازم است در سطح شهرستان نیز کارگروه‌های برای این رویداد مهم تشکیل شود.
 
 وی افزود: در سال جدید و در راستای کنگره دوازده هزار شهید استان آذربایجان غربی یادواره‌های متعدد شهدا را در سطح شهرستان به‌ویژه ادارات و روستا‌ها خواهیم داشت.

فرماندار این شهرستان نیز با اشاره به نقش و جایگاه شهید در فرهنگ و تاریخ این سرزمین گفت: در دین مبین اسلام شهید از بالاترین جایگاه در نزد خداوند برخوردار می‌باشد و همین مهم هم وارد فرهنگ مذهبی و هویتی ملت متدین ایران شده است.
 
 خشایار صنعتی افزود: هویت فرهنگ انقلاب ما مزین و متبرک به نام شهدا می‌باشد و ما هر آنچه داریم از برکت خون شهید است.
 وی ادامه داد: بی‌تردید امنیت و آسایش فعلی ما برگرفته از رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدای والامقامی است که از همه چیز خود گذشتند تا ملت ایران بتوانند در سایه انقلاب اسلامی در کنار استقلال با امنیت و آرامش زندگی کنند.
 
 فرماندار بوکان تصریح کرد: بی شک شهر بوکان نیز در شکل‌گیری تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی با تقدیم‌کردن ۳۷۰ شهید انصار بیش از ۸۰۰ شهید مهاجر نقش ویژه و منحصربه‌فردی داشته است.
 
وی عنوان کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام در این شهر از اولین روز‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا اکنون در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی نوشته خواهد شد.
 
 صنعتی افزود: درحالی‌که بوکان ما خواستگاه اولین شهید اهل‌سنت مدافع حرم، ده‌ها شهید راه امنیت و آرامش و شهدای دوران انقلاب اسلامی است متأسفانه از وجود یک یادمان مزین به حضور شهید گمنام بی‌بهره مانده است.
 
 وی تصریح کرد: باید همه مدیران شهرستانی به‌صورت جهادی برای ساخت و احداث این یادمان در شهر پای‌کار باشند؛ زیرا در آینده‌ای بسیار نزدیک هوای بوکان به عطر شهید گمنام درهم‌آمیخته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم