Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سایر تیم‌های لیگ برتری در حل تقویت خود هستند، هنوز مشخص نیست چه کسی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ هدایت نیوکاسل را بر عهده خواهد داشت.

طرفداری- در حالی که نیوکاسل هنوز با هیچ مربی‌ای برای جانشینی رافائل بنیتس تماس نگرفته است، نام استیون جرارد، پاتریک ویرا و میکل آرتتا در فهرست گزینه‌های مد نظر آن‌ها به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلگراف گزارش می‌دهد: آن‌ها به ادی هاو هم علاقه مند هستند ولی اطمینان ندارند که بتوانند او را حاضر به جدایی از بورنموث کنند. شان دایچ و استیو بروس دیگر گزینه‌های نیوکاسل در صورت رسیدن کار به شرایط اضطراری به شمار می‌روند. یافته‌های تلگراف نشان می‌دهد مدیران نیوکاسل در پی این هستند تا با یک مربی جوان همکاری کنند. ویرا در فصل اول حضورش در نیس کارنامه موفقی داشت. استیون جرارد تاکید کرده است که پس از فصلی خوب با رنجرز به دنبال ادامه دادن کارش در اسکاتلند است و میکل آرتتا هم اکنون دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی محسوب می‌شود. هاو نیز از سال ۲۰۱۲ هدایت بورنموث را در دست دارد.

نیوکاسل قبل از همکاری فاجعه بار با استیو مک لارن در سال ۲۰۱۵ هم سراغ ویرا رفته بود. هافبک سابق آرسنال از آن موقع در لیست کلاغ‌ها قرار دارد و با وجود این که از حضور در نیس خوشحال است، در صورت تماس نیوکاسل، شرایط را بازبینی خواهد کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس در تلفن همراه خود به تماشای بازی سپاهان و ذوب آهن مشغول بود.

دانلود (0.6MB)

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی