Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت المقدس گفت که کنفرانس بحرین نقاب از چهره کسانی برداشت که آنها را دوست فلسطین می‌پنداشتیم. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "عطاالله حنا" سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت المقدس گفت که اعراب شرکت کننده در کنفرانس بحرین از مرحله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به مرحله توطئه علیه مسئله فلسطین و در آغوش گرفتن دشمنان مسئله فلسطین رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با فلسطین الیوم اظهار داشت: کنفرانس بحرین نقاب از چهره کسانی که آنها را دوست فلسطین می‌پنداشتیم و  در اظهاراتشان دم از حمایت از حقوق ما می‌زدند انداخت و متوجه شدیم که این اظهارات با هدف تلاش برای به فراموشی سپردن مسئله ما و اجرای دستورات دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ مطرح می‌شد.

عطاالله حنا اظهار داشت: هیچ کسی در دنیا چه ترامپ، چه نتانیاهو و چه اعراب توطئه گر نمی‌تواند مسئله فلسطین را از بین ببرد و ملت ما با مقاومت و اراده و پایبندی خود به سرزمین و حقوق پیروز خواهد شد و شرکت کنندگان در کنفرانس بحرین دچار زیان خواهند شد زیرا این کنفرانس مرده متولد شده است.

سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت المقدس گفت: ما این کنفرانس و برگزاری آن در یک کشور عربی را محکوم می‌کنیم. ما امیدوار بودیم که در بحرین کنفرانسی به منظور حمایت از قدس و دفاع از مقدسات مسیحی و اسلامی برگزار شود. 

وی افزود: در حالی که رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس توطئه می‌کند کنفرانسی برای توطئه علیه مسئله فلسطین در بحرین برگزار می شود که این امری تاسف برانگیز و خجالت آور و محکوم است. 

علمای یمن : شرکت‌کنندگان در کنفرانس بحرین خائن و مزدور هستندحکیم: نشست بحرین مرده به دنیا آمد/رژیم صهیونیستی حتی در حل مشکلات داخلی خود ناتوان است

عطاالله حنا در ادامه گفت: کنفرانس بحرین و دست اندارکاران برگزاری آن شکست خورده هستند، زیرا آنها ملت فلسطین را که به حقوق و مسئله ملیشان پایبند هستند به درستی نمی‌شناسند.

وی افزود: سرزمین‌های ما از 70 سال پیش اشغال شده است و ما آماده هستیم که 70 سال دیگر نیز مقاومت کنیم ولی آماده چشم پوشی از یک وجب از خاک خود و حق بازگشت و قدس نیستیم.

سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت المقدس اظهار داشت: تظاهراتی که در شهرهای فلسطین و کشورهای عربی و اسلامی و غربی در مخالفت با کنفرانس اقتصادی بحرین برگزار شد بیانگر این است که مسئله ما زنده است.

وی گفت که پایان دادن به اختلافات و بازگرداندن وحدت ملی به فلسطین از بهترین راه‌ها برای مقابله با کنفرانس بحرین و نتایج آن است، زیرا وحدت ما را قوی می‌کند و در این صورت ما می‌توانیم با طرح‌ها و توطئه‌هایی که علیه مسئله فلسطین طراحی می‌شود مقابله کنیم.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "بحرین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار بحرین اخبار بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، اشرف القدره گفت: ۱۱ هزار نفر از فلسطینیان همچنان در زیر آوارهای غزه هستند.

وی افزود: میانگین روزانه شهدای غزه بر اثر تجاوز نظامی (رژیم) اسرائیل به این باریکه به ۱۷۲ شهید از جمله ۷۰ کودک می‌رسد.

وزارت بهداشت فلسطین پیش تر اعلام کرده بود: ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دست کم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی‌ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • اسلام چطور این دختر مسیحی را متحول کرد؟ | ویدئو
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل