Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری با بیان اینکه در سال گذشته ۵ هزار پرونده در دادسراهای شهرستان دیر وارد شد اظهار داشت: درسال گذشته به صورت ماهانه بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ شکواییه در سه شعبه شهرستان رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،اکبر احمدی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دیر عصر امروز (5 تیر) در جمع خبرنگاران با تبریک هفته قوه قضاییه و با  اعلام اینکه بیشترین آمار پرونده‌های ورودی به دادسراهای شهرستان دیر به ترتیب مربوط به ضرب و جرح عمدی، سرقت، تصادفات و اختلافات ملکی است، گفت: سال گذشته ۵/۳۸ هکتار از اراضی ملی به دولت برگشت داده شد و 461 متر مربع از حریم دریا رفع تصرف گردید و از هفت پرونده تغییر کاربری نیز تعدادی رأی صادر شده و مابقی نیز در مرحله اجرای احکام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکبری با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار پرونده در دادسراهای شهرستان دیر وارد شد اظهار داشت:  درسال گذشته  به صورت ماهانه بین 270  تا 300 شکواییه در سه شعبه شهرستان رسیدگی شده است.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دیر با بیان اینکه قبلا ترانزیت مواد مخدر به صورت زمینی بود و الان با توجه به 90 کیلومتر مرز دریایی شهرستان از مسیر دریا انجام می‌گیرد، افزود: سال گذشته دو تن و 220 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان دیر کشف شد.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های ایجاد شده بین دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران، دریابانی، اطلاعات و نیروی انتظامی، عملیات‌های مبارزه با مواد مخدر به صورت هماهنگ و برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه  سال گذشته 6 لنج مرتبط با صید غیرمجاز ترال در آب‌های شهرستان دیر توقیف شد، عنوان کرد: متأسفانه قانون‌گذار مجازات سبکی در این زمینه تعیین کرده است و ما هم مجبور هستیم براساس همان قانون حکم صادر کنیم، در حالی که این بخش از قانون نیاز به بازنگری دارد.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دیر با بیان اینکه ما خود را متعلق به مردم می‌دانیم، ابراز کرد: درب اتاق ما همواره به روی مردم باز است و بهترین تکریم ارباب رجوع شنیدن حرف مردم و در واقع خط قرمز ما تکریم ارباب رجوع است.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اوقات فراغت دهه کرامت روزنامه ها مسجد شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس کاشان استان بوشهر دادسرای عمومی و انقلاب پرونده استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اردوغان در بدو ورود به کردستان عراق که پس از دیدار با مقامات ارشد عراقی در بغداد صورت گرفت، مورد استقبال نچیروان بارزانی رئیس اقلیم و مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق قرار گرفت.

اردوغان صبح امروز وارد بغداد شد و مورد استقبال محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق در بغداد قرار گرفت.

سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ و پس از ۱۳ سال صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان