Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@02:29:41 GMT

واکنش وزیر ارتباطات به صحبت‌های امیر جعفری

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۵۰۰۲

به گزارش ایرنا، امیر جعفری بازیگر تلویزیون در ویدئویی که تنها قسمتی از آن در فضای مجازی منتشر شده، می‌گوید: «اگر فرزند وزیر بنز سوار می‌شود، حق دارد چون پدرش بی‌خوابی کشیده، زحمت‌کشیده و حالا پسرش می‌تواند بنز سوار شود.»

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در واکنش به این ویدئو نوشت: وزرا هرچند بی‌خوابی بکشند و حقوق دریافتی‌شان درتمامدوره ۴ ساله را کامل ذخیره کنند، با قیمت‌های امروز، توان خرید بنز را نخواهند داشت، مگر درآمدی افزون بر حقوق وزیری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «ضمن احترام به آقای جعفری، راستی چطور وزیر بیدار بمونه، پسر باید بنز سوار بشه؟ مدیرکل بیدار بمونه هم همینطور؟»

این ویدئوی تقریباً یک دقیقه‌ای، واکنش تعداد زیادی از کاربران توئیتر را نیز در پی داشت. کاربرانی که می‌گویند پدران آنها هم زحمت‌کشیده‌اند و بی‌خوابی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، اما نه تنها به رؤیای بنز فکر هم نمی‌کنند، بلکه عمدتاً در تأمینمعاش‌شان هم مانده‌اند. کارگران، پاکبان‌ها، کارگران معادن و خیلی از مشاغل دیگر جزو افرادی هستند که هم زحمت بسیار می‌کشند، هم بی‌خوابی جزئی از زندگی‌شان شده. اما کدام‌شان بنز سوارند؟ فرزند کدام‌شان بنز دارد؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات

وزیر ارتباطات گفت: بر اساس آخرین اعلام اتحادیه بین المللی مخابرات در حوزه توسعه ارتباطات بین ۱۷۰ کشور از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ دست یافتیم و ۶ پله ارتقا یافته‌ایم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور  وزیر ارتباطات در حاشیه اولین نشست هفتگی هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اعلام اتحادیه بین المللی مخابرات در حوزه توسعه ارتباطات بین 170 کشور از رتبه 81 به رتبه 75 دست یافتیم و 6 پله ارتقا یافته‌ایم.

وی افزود: شاخص‌هایی که بررسی می‌شود یکی فراگیری ارتباطات است و دیگری کیفیت و‌میزان استفاده مردم از زیر ساخت‌هاست.

وزیر ارتباطات گفت: در دو سال گذشته بیش از 7 هزار روستای بالای 20 خانوار به اینترنت متصل شده‌اند و بیش از 95 درصد روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت دست یافته‌اند. انشالله این روند ادامه خواهد داشت.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد