Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج در همایش سیاسی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی که امروز، پنجم تیرماه در لشکر عملیاتی 28 سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سربازان جبهه مقاومت مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده‌ و مزاج آنها را تلخ کرده‌اند.

وی افزود: یکی از نقشه‌های دشمنان اسلام در کنار جنگ سیاسی و اقتصادی راه‌اندازی جنگ مذهبی، قومی و منطقه‌ای برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه این را باید بدانیم که اتاق فکر دشمن بیکار ننشسته‌ است و با شکست داعش در فکر انجام کارهای جدید هستند، بیان کرد: درست است که مسلمانان در فقه اختلافات جزئی دارند اما همگی در محور وحدت کنار همدیگر هستند و در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.


وی یا اشاره به اینکه جبهه مقاومت در برابر دشمنان خدا، پیامبر و نیروهایی جان فدایی دارد که حاضرند همه‌ جانبه در برابر دشمنان اسلام قد علم کنند، عنوان کرد: هر حنجره‌ای که صدای اختلاف سر دهد از دهان دشمنان سخن می‌گوید و در جبهه دشمن حضور دارد.


وی در پایان با تأکید بر اینکه باید جوانان را بیش از پیش دریابیم، یادآور شد: باید جوانان و نوجوانان از مسائل تفرقه افکی بین مسلمانان در فضای مجازی دوری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی همایش سیاسی فرماندهان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند