Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@22:47:31 GMT

وینیسیوس در مسیر جدایی از رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۵۱۵۹

وینیسیوس در مسیر جدایی از رئال مادرید

احتمال جدایی وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید از این تیم در تابستان وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه دیلی میل مدعی شد ممکن است با درخواست زین الدین زیدان، وینیسیوس جونیور در تابستان امسال به طور قرضی از رئال مادرید جدا شده و راهی تیمی در لالیگا یا خارج از اسپانیا شود.

وینیسیوس جونیور در اواسط فصل و از زمان حضور سانتیگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید تبدیل به بازیکن فیکس این تیم شد و در تمامی دیدارهای حساس هم در ترکیب ثابت به میدان رفت اما یک مصدومیت دشوار در دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر آژاکس باعث دوری چند هفته ای وی از میادین شد و حالا زیدان درخواست جدایی قرضی وی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایو وایه کانو، وایادولید، رئال بتیس، رئال سوسیه داد، لگانس، خیرونا و اسپانیول از لالیگا و تیم هایی چون اودینزه و نانت خواهان انتقال قرضی وینیسیوس جونیور هستند. جالب اینجاست در این مورد نیز بین زیدان و فلورنتینو پرز اختلاف نظر وجود دارد. رئیس باشگاه رئال مادرید خواهان ماندن ستاره برزیلی در برنابئو است اما زیدان ترجیح می ددهد وینیسیوس جونیور مدتی برای کسب تجربه بیشتر راهی تیم دیگر شود.

در روزهای اخیر اخباری در مورد اخلاف نظر کادر فنی و مدیریت برای خرید بازیکنانی چون پل پوگبا، نیمار یا کریستن اریکسن نیز شنیده شده و وینیسیوس جونیور جدیدترین مورد اختلاف در سطوح بالای این باشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال رئال مادرید زیدان وینیسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مایورکا و رئال مادرید از هفته سی‌ویکم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه سون مویکس با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید در مسی قهرمانی میزبان نایب قهرمان کوپا دی ری بود و با توجه به اینکه چند روز دیگر باید دیدارحساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچسترسیتی برگزار کند به چند ستاره خود برای این دیدار استراحت داد.

تک گل رئال مادرید توسط اورلین شوامنی در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید. شوت از پشت محوطه جریمه ستاره فرانسوی پس از برخورد به مدافع مایورکا کمانه کرد و به شکلی زیبا وارد دروازه میزبان شد. در ادامه رئال مادرید این فرصت را داشت تا در دقیقه ۶۰ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد اما براهیم دیاز به شکل عجیبی نتوانست دروازه مایورکا را باز کند.

با این نتیجه رئال مادرید ۷۸ امتیازی شد و در صدر جدول اختلاف خود را با بارسلونا به عدد ۱۱ رساند و در مقابل مایورکا با ۳۱ امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی