Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف آینده کواچیچ به زودی روشن می‌شود. 

طرفداری- متئو کواچیچ می‌تواند پس از مارکوس یورنته، دومین فروش بزرگ رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۹ نام بگیرد.

به گزارش مارکا، چلسی تنها چهار روز دیگر (۳۰ ژوئن) فرصت دارد تا قرارداد کواچیچ را دائمی کند زیرا پس از آن تاریخ و با آغاز محرومیت از نقل و انتقالات، فیفا چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات دو باشگاه طی هفته‌های اخیر جلسات متعددی در این باره داشته‌اند. پس از انتقال ادن هازارد به رئال مادرید، حالا آینده هافبک تیم ملی کرواسی مبحث مورد مذاکره آن‌ها است. توافق کلی بر سر رقمی حدود ۵۰ میلیون یورو بوده‌ اما اختلاف روی جزییات قرارداد، مانع از رسمی شدن این انتقال شده است. 

فرانک لمپارد که به احتمال بالا جانشین مائوریتزیو ساری در چلسی خواهد شد هم با این انتقال موافقت کرده است. در روزهای اخیر اینتر و میلان پیگیر در دسترس بودن کواچیچ شده‌اند ولی خود بازیکن می‌خواهد در لندن بماند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید