Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی ذوالنوری در بخشی از گفتگو با فارس گفت: پیروزی‌های متعدد و پی‌در پی برای ملت شریف ایران در حال بروز است و موضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در مقابل نخست‌وزیر ژاپن که پیام ترامپ را آورده بود و رهبر انقلاب صلابت، هیمنه و غرور ترامپ را زیر سؤال گذاشت و او را تحقیر کرد بسیار مهم است این در حالی است که بسیاری از شهروندان کشورهای مختلف آرزوی داشتن چنین رهبری را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ذوالنوری گفت: مردم ایران اسلامی باید به داشتن چنین رهبری افتخار کنند.

وی با بیان اینکه اخیراً شاهد بودیم که پهپاد آمریکایی توسط فرزندان ایران اسلامی ساقط شد. این در حالی است سامانه سوم خرداد که این اقدام قاطعانه را انجام داد یک سامانه معمولی است که توسط نیروی هواوفضای سپاه ساخته شده است و کف تکنولوژی نظامی ایران به حساب می‌آید اما پهپاد آمریکایی که ساقط شد اوج قدرت تکنولوژی آمریکا است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد:‌ کف تکنولوژی ایران توانست بر نوک قله تکنولوژی آمریکا غلبه کند و برهمین اساس دنیا در تحیر کامل به سر می‌برد و آنهایی که باید پیام این اقدام را می‌گرفتند آن را دریافت کردند.

ذوالنوری با بیان اینکه بحث تقویت بنیه پدافند هوایی و بنیه دفاعی و افزایش بازدارندگی در زمره اولویت‌های اصلی کمیسیون ملی است و بنا داریم تا این افتخار ملی را بیش از پیش تقویت کنیم.

۲۷۲۱۲

کد خبر 1274146

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس دهم مجلس شورای اسلامی پهپاد هواپیمای بدون سرنشین مجتبی ذوالنور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: همه احتمال ها همچنان وجود دارد و ما به دروغگویی و اقدامات گمراه کننده دولت آمریکا عادت کرده ایم که ادعا می کند برای کنترل امور و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به نظر من تمام اقدامات کوچک و بزرگ رژیم صهیونیستی با هماهنگی دولت آمریکا و سرویس های نظامی و امنیتی آن انجام می شود. همه باید درک کنند امور به سمتی پیش می رود که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان خواهد داد که به حمله ایران پاسخی بدهد که ایران را تحریک نکند یا باعث خسارت های زیاد نشود.

وی افزود: من تأکید می کنم مقاومت در موضع قدرت است و حمله ایران روحیه همه و نه فقط گروه های مقاومت را بالا برده است. حمله ایران روحیه ملت ها به ویژه ملت فلسطین را که بستر محور مقاومت هستند، تقویت کرده است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد
  • حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • لهستان: آمریکا سامانه موشکی اسرائیل و اوکراین را تقویت کند
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار جلسه علنی قرار گرفت
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار امروز مجلس
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی