Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران چهارشنبه شب پیش از شروع رقابت‌های هفته پنجم لیگ ملتها، آخرین تیمی بود که در سالن اصلی مسابقات تمرین کرد. سالنی که ظاهرش نشان می‌دهد، سالن اختصاصی دوچرخه سواری پیست است و حالا برای هفته پنجم لیگ ملت‌ها آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود ملی پوشان ایران با پایان تمرین تیم بلغارستان همزمان شد. با پایان تمرین بلغارستان بازیکنان دو تیم دوباره با هم خوش و بش کردند.

کولاکوویچ طبق روال همیشگی درباره مسابقات و چگونگی رفتار در مسابقات نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و سپس کار جدی با حرکات کششی شروع شد. سپس نوبت به تمرین پشت تور ۶به ۶ رسید و مرور تاکتیک به صورت مسابقه بخش بعدی بود. برنامه تمرینی ملی پوشان با تمرین سرویس و‌دریافت تمام شد.

بیشتر بخوانید:

اعتراض کولاکوویچ به ساعت تمرین تیم ملی والیبال

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹/ سفر ۱۲ ساعته سروقامتان برای هفته پنجم

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال به بورسای ترکیه پیوست

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی والیبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران