Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@07:14:45 GMT

کشف ۲ تن و ۵۰۹ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۵۴۶۲

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان مهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان مهرستان در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تیم‌های از مأموران انتظامی شهرستان خاش همراه بود با یک سری کار گسترده میدانی صبح روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان مهرستان بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن سوداگران مرگ در منطقه کمین پلیس، درگیری مسلحانه با آنان را آغاز کردند.

سردار قنبری بیان داشت: پس از ۲ ساعت درگیری سرانجام با آتش پرحجم پلیس؛ اعضای این باند با رها کردن محموله مواد مخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی با اشاره به هلاکت یکی از اعضای این باند مسلحانه قاچاق عنوان کرد: در این رابطه ۲ عضو این باند دستگیر و در پاکسازی از منطقه و خودرو وانت، مقدار ۲ تن و ۲۶۰ کیلو و ۵۷۰ گرم تریاک، ۲۲۳ کیلو و ۵۷۰ گرم حشیش ،۱۰ کیلو و ۵۸۰ گرم مرفین ،۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم سایر مواد مخدر ،۳ قبضه اسلحه کلاش، ۵ تیغه خشاب حاوی ۱۴۸ فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه کمرشکن ساچمه زنی، یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۵ فشنگ کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دیگر اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک