Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@00:09:59 GMT

لیونل مسی در گذر زمان + عکس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۵۶۰۹

لیونل مسی در گذر زمان + عکس

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونای اسپانیا است که بسیاری شیوهٔ بازی و توانایی‌های وی را با دیه‌گو مارادونا مقایسه می‌کنند و این درحالی است که مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.

تکنیک و هوش بسیار بالای این بازیکن سبب شده که بزرگان فوتبال به ستایش از او بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر زیر نگاهی به لیونل مسی در گذر زمان دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

لیونل مسی چه بود و چه شد؟! + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی

لیونل مسی می‌گوید که او به آن شکل انسانی رومانتیک نیست.

طرفداری | سریال گیم آو ترونز (بازی تاج و تخت) که یکی از معروف‌ترین سریال‌های تاریخ است، سریال مورد علاقه لیونل مسی هم به شمار می‌آید.

مسی علیرغم اینکه توانایی نواختن هیچ سازی را ندارد و حتی نمی‌تواند آواز بخواند، عشق خود به انواع موسیقی را آشکار ساخته و به این موضوع اشاره کرده است که برخلاف بسیاری از فوتبالیست‌ها، شخصیتی خجالتی دارد و تمایلات رمانتیکی در او کمرنگ است. اسطوره فوتبال آرژانتین در گفتگو با پادکست بیگ‌تایم دراین‌باره می‌گوید:

من آدمی بسیار حساس با قلبی بزرگ هستم. رمانتیک نیستم، اما عاشق گذراندن وقت با خانواده و فرزندانم هستم و سعی می‌کنم با آنها با توپ و همچنین بازی‌های ویدیویی بازی کنم. این کاری است که پدر و مادرها با فرزندان خود انجام می‌دهند.

لیونل مسی در بخش دیگری از مصاحبه خود به علاقه‌مندی‌اش به سینما اشاره کرد و گفت که سریال گیم آو ترونز (بازی تاج و تخت)، سریال مورد علاقه اوست.

سریال گیم آو ترونز، سریال مورد علاقه من است. این بهترین سریالی است که دیده‌ام و آن را تا به حال بیشتر از یک‌بار تماشا کرده‌ام.

لیونل مسی و همسرش در کنار جان اسنو لیونل مسی شیفته سریال بازی تاج و تخت است

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • لیونل مسی همه کاره! (عکس)
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی
  • ساعت و زمان پخش زنده بازی اسپانیا و برزیل امروز 7 فروردین