Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@08:52:55 GMT

واکنش تراشتگن به جدایی سیلسن از بارسلونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۰۰۴

تراشتگن در فصل پیش رو، یک ذخیره جدید خواهد داشت.

طرفداری - مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا به جدایی یاسپر سیلسن از این تیم واکنش نشان داد.

سیلسن 30 ساله که سه سال پیش برای پر کردن جای خالی کلودیو براوو از آژاکس راهی بارسلونا شد، همواره نیمکت نشینی مطمئن برای تراشتگن محسوب می‌شد. او که دروازه بان شماره 1 تیم ملی هلند نیز به شمار می‌رود، از اواسط فصل 2017/18 به فکر جدایی از بارسا افتاد چون دیگر طاقت نیمکت نشینی را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که یک سال و نیم بعد رخ داد و او به والنسیا پیوست تا نتو در ازای او راهی بارسلونا شود.

مارک آندره تراشتگن در پیامی اینستاگرامی به جدایی سیلسن واکنش نشان داد و نوشت:

یک حرفه‌ای تمام عیار؛ هم تیمی و دوستی خوب. از سه سال کار کردن با تو لذت بردم یاسپر. همواره به سختی تلاش کردی و خاطراتی موفقیت آمیز بر جای گذاشتی. آرزوی موفقیت در چالش جدیدت و مشتاقم فصل آینده در مقابل تو بازی کنم. آغوشی محکم برای تو یاسپر سیلسن.

از فصل آینده این نتو خواهد بود که با تراشتگن رقابت می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند