Web Analytics Made Easy - Statcounter

به طور خلاصه، مروری بر مهم ترین رویدادهای ورزشی چهارشنبه خواهیم داشت؛ چهارشنبه، روز مهمی در نقل و انتقالات اروپا بود.

طرفداری- 5 تیر 1398، 26 ژوئن 2019؛ به مرور مهم ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در روزی که گذشت، می پردازیم:

لمونیس، کاررا و کالدرون، گزینه های نهایی هدایت پرسپولیس

ماجرای انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ، همچنان داغ ترین سوژه این روزهای فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستانی که کمی بیش از حد طولانی شده است. با تایید کریم باقری، سرمربی جدید پرسپولیس سرانجام تا روز شنبه مشخص خواهد شد. گفته می شود لمونیس، کاررا و کالدرون، گزینه های نهایی هدایت پرسپولیس هستند. اولین تمرین فصل جدید پرسپولیس، روز گذشته برگزار شد که حواشی خاص خود را داشت. هواداران تیم پرسپولیس با شعارهایی خواستار استعفای ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره شدند. آنها همچنین به شدت علیه فرشاد احمدزاده به شعار دادن پرداختند و اعلام کردند اگر او جرأت دارد به تمرین بیاید!
در مورد نقل و انتقالات این باشگاه، مهم ترین خبر ماندگار شدن محمد انصاری بود. شایعاتی مبنی بر انتقال او به تراکتور شنیده می شد. همچنین علیرضا بیرانوند تمایل دارد لژیونر شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با این درخواست او موافق نیستند. بیرانوند فعلا برنامه ای برای حضور در تمرینات این باشگاه ندارد.

سرانجام قرارداد سید حسین حسینی تمدید شد

مهم ترین خبر روز گذشته باشگاه استقلال، تمدید قرارداد سید حسین حسینی بود. حسینی اعلام کرد برای تمدید قرارداد با استقلال، به این باشگاه 600 میلیون تومان تخفیف داده است. همچنان اخبار امیدوارکننده ای در مورد حفظ آیاندا پاتوسی در جمع آبی های پایتخت شنیده شد. میثم تیموری نیز پس از جدایی از استقلال، به تراکتور پیوست. شکایت سایپا از علی دشتی، خرید جدید استقلال نیز از دیگر اخبار مهم چهارشنبه بود.

آرون ون بیساکا، فول بک جدید شیاطین سرخ

در روز شلوغ نقل و انتقالات اروپا، مهم ترین خبر فوتبال انگلستان، توافق 50 میلیون پوندی منچستریونایتد با کریستال پالاس بر سر جذب آرون ون بیساکا بود. شیاطین سرخ همچنین در حال رقابت با رقیب هم شهری خود، منچسترسیتی در راه جذب هری مگوایر هستند. این درحالی است که اعتراض هواداران یونایتد نسبت به مالکان این باشگاه شدت یافته است.
از لندن و باشگاه چلسی هم خبر می رسد، قرارداد متئو کواچیچ به زودی به حالت دائمی درمی آید. همچنین از پاتریک ویرا و استیون جرارد به عنوان جدی ترین گزینه های نیوکاسل یونایتد برای جانشینی رافا بنیتس یاد می شود. فعلا خبری از لیورپول در بازار نقل و انتقالات نیست.

ژائو فلیکس، گران ترین خرید تاریخ روخی بلانکوس

اتلتیکو مادرید پس از فروش چند بازیکن موثر، از خرید مهم خود رونمایی کرد. ژائو فلیکس در انتقالی رکوردشکن با مبلغ 126 میلیون یورو به این تیم پیوست. از دیگر تیم شهر مادرید یعنی رئال مادرید نیز خبر می رسد، زیدان و پرز قصد دارند در صورت ناکامی در جذب پل پوگبا، برای خرید دونی فن ده بیک از آژاکس اقدام کنند. علاقه مندی بارسلونا به ویکتور لیندلوف و عزم جدی نیمار برای بازگشت به نیوکمپ از مهم ترین اخبار روز گذشته بارسلونا بود. همچنین انتقال پابلو سارابیا از سویا به پاری سن ژرمن را باید قطعی دانست.

شروع به کار سوپرمارکت رم با بازگشایی فصل نقل و انتقالات

همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات، فروش های آ اس رم دوباره در مرکز توجه رسانه ها قرار گرفته است. درحالیکه ادین ژکو راهی اینتر می شود، استفان الشعراوی مشغول بررسی پیشنهادی مهم از شانگهای شنهوا است. روز گذشته انتقال کوستاس مانولاس به ناپولی و در طرف مقابل، انتقال آمادو دیاوارا به رم قطعی شد. استیون انزونزی خواهان بازگشت به فرانسه و بازی برای المپیک لیون است درحالیکه المپیک مارسی نیز می خواهد پاتریک شیک را به طور قرضی جذب کند.
مهم ترین اخبار باشگاه یوونتوس همچنان حول ماتیاس ده لیخت است. درحالیکه انتظار می رود جانلوییجی بوفون و آدریان رابیو به زودی طی انتقال هایی آزاد، راهی یوونتوس شوند، گفته می شود بانوی پیر یک قدم دیگر به جذب ماتیاس ده لیخت نزدیک تر شده است. توافق شخصی با بازیکن حاصل شده و فقط جلب رضایت آژاکس باقی مانده است.
میلان نیز همچنان در حال بررسی انتقال لوکاس توریرا و تئو هرناندز است. انتقال هافبک اروگوئه ای به میلان کمی بعید به نظر می رسد اما ساعاتی پیش گزارش شد روسونری با رئال مادرید بر سر انتقال هرناندز به توافق رسیده است. این درحالی است که پاری سن ژرمن مذاکرات خود با میلان برای معاوضه دوناروما با آرئولا را آغاز کرده است.
اینتر نیز روز فعالی را در نقل و انتقالات سپری کرد؛ نراتزوری درحال فروش چندین بازیکن جوان و مازاد خود از جمله دالبرت است. همچنین گفته می شود انتقال والنتینو لاتسارو به اینتر قطعی است. ساعاتی پیش اولین پیشنهاد اینتر به منچستریونایتد برای جذب روملو لوکاکو نیز ارائه شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد

پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، تیم سیمئونه یک شکست دیگر را چشید.

طرفداری| اتلتیکو مادرید ۲-۰ نتیجه را به آلاوز واگذار کرد.

دیدار تیم‌های آلاوز و اتلتیکو مادرید از هفته سی‌‌ودوم لالیگای اسپانیا با شکست ۲-۰ اتلتی‌ها به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • این ۷ دسته دارو را بی‌رویه نخورید | داروخانه‌ها شبیه سوپرمارکت‌ها عمل می‌کنند
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود