Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، اولین همایش فصلی رابطین نمایندگی، ولی فقیه و شعب آن‌ها با حضور حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه میبد و مسئولین قسمت‌های آن و رابطین نمایندگی، ولی فقیه وشعب تحت امر آن برگزار گردید.
حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی ضمن خیر مقدم به بسیجیان در این همایش عنوان کرد: قدرت ایران امروز با ایران سال‌های قبل تفاوت بسیار زیادی کرده که نمونه آن هدف قرار گرفته پهباد جاسوسی گلوبال هاواکی که آمریکا ادعا داشت به هیچ عنوان از طریق هیچ راداری قابل رهگیری نیست به وسیله سامانه بومی پدافند هوایی سوم خرداد شناسایی و منهدم گردید قدرت ما در مواجهه با جنگ سخت دشمن قابل با دهه ۶۰ نیست و روز به روز بر توان دفاعی ما در همه عرصه‌ها افزوده شده است، ولی در عین حال باید از جنگ نرم و عملیات روانی دشمن غافل نباشیم و وظیفه ما بصیرت افزایی در بین عموم مردم و بسیجیان است و این مسئولیت سنگین را باید همه به نحو احسن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این جلسه در مورد چگونگی اجرای برنامه‌های سال ۹۸ و اثر بخشی آن نکاتی گفته شد و هر یک از قسمت‌های حوزه‌های مقاومت با مسئول مربوط خود در ناحیه بابت همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها گفت و گو نمودند. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم

«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مرکز نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در راستای سالگشت تخریب قبرستان بقیع برگزار شد، اندیش ورزان، محققان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر جهان اسلام حضور داشتند.

این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»، «مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»، «شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود