Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت ایام شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرنی گلپایگانی، هفتم و هشتم تیرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع غدیر‌خم سخنرانی می‌کند و در ادامه داود خورشیدی به مدیحه سرایی می‌پردازد.
دسته عزاداری مسجد جامع غدیر‌خم با حضور عاشقان و پیروان امام صادق(ع)، شنبه، هشتم تیرماه همزمان با روز شهادت آن امام همام، ساعت 10:30 با مداحی مصطفی اسدی، ذاکر اهل بیت(ع) از مقابل مسجد به سمت خیابان پاسداران حرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ظهر روز شهادت، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله مجدهاشمی اقامه و سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب(از قم) سخنرانی می‌کند و در ادامه اصغر دوستی در سوگ رئیس مذهب شیعه به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.
یادآور می‌شود، مسجد جامع غدیر خم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری(نگارستان هشتم)، خیابان مسجد، نبش کوچه شهید آجرپز واقع است.
محمد ایمانی‌مهر
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسجد جامع غدیر خم سوگواری شهادت امام جعفر صادق ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟