Web Analytics Made Easy - Statcounter

موهبتی از برگزاری هفتمین دوره المپیاد آماده استانی طرح دادرس خبر داد و گفت: این طرح با حضور ۳۰۸ نفر از دانش آموزان در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « فائزه موهبتی» امروز (6 تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتمین دوره المپیاد آماده استانی طرح دادرس، اظهار کرد: این طرح با حضور 308 نفر از دانش آموزان در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون امور جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر این که در این طرح دانش آموزان در هشت آیتم شامل ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، پناهگیری و خروج ایمن، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، اطفای حریق و آزمون کتبی به رقابت می پردازند، تاکید کرد: از ابتدای این طرح، چهار هزار و 500 نفر از دانش آموزان در 150 کانون دانش آموزی مدارس استان مهارت های امدادی را فرا گرفته اند.
 

وی اجرای المپیاد آماده را باعث رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی شرکت کنندگان بیان کرد و گفت: این المپیاد با شرکت 308 نفر در اردوگاه امام خمینی(ره) بهلگرد برگزار می شود که از این تعداد 154 نفر دانش آموزان پسر طی روزهای 6 و 7 تیرماه و 154 نفر از دانش آموزان دختر، روزهای 9 و 10 تیرماه جاری به رقابت خواهند پرداخت.
 

موهبتی با اشاره به این که از اوایل آذر تا بهمن سال گذشته، آموزش های امدادی در مدارس دوره اول متوسطه پایه هشتم برگزار شد، ادامه داد: در این مسابقه ها، افراد در تیم های 14 نفره به رقابت می پردازند و تیم برتر به مسابقات کشوری راه می یابد.


 

معاون امور جوانان هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: هرگاه حادثه ای اتفاق می افتد، هزینه های زیادی برای رسیدگی به حادثه دیدگان صرف می شود، در صورتی که با برگزاری کلاس های آموزشی می توان از بروز حادثه یا به حداقل رساندن آسیب ها جلوگیری کرد.

 

به گفته وی طرح دادرس با هدف تبیین و تقویت خود امدادی در بین دانش آموزان اجرا می شود و طرح دادرس از موثرترین طرح های ملی هلال احمر است که دانش آموزان آموخته ها و داشته های امدادی خود را تمرین و از این مهارت‌ها در مواقع بحرانی در خانواده و جامعه استفاده می کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون مساجد صفاری نطنزی خبرگزاری شبستان مجلس اردبیل استان بوشهر المپیاد دادرس خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جعفری صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان، با اشاره به خدمات حمایتی این نهاد در سراسر کشور، گفت: هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست.

وی با بیان اینکه ورودی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد به مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی جدید ۷۰ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: ورود دانش آموزان کمیته امداد به مدارس نمونه دولتی سه برابر شده است.

معاون کمیته امداد با بیان اینکه مؤسسات آموزشی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به همکاری گرفته شده‌اند، تاکید کرد: از ترک تحصیل بیش از پنج هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد جلوگیری شده است.

جعفری با بیان اینکه دو هزار پشتیبان تلفنی برای کنکورهای تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند، افزود: تلاش داریم که از ظرفیت‌های خوب کمک آموزشی برای دانش آموزان تحت حمایت بهره مند شویم.

کد خبر 6062669

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی