Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@21:38:47 GMT

سرنوشت نیمکت پرسپولیس چه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۲۲۲

سرنوشت نیمکت پرسپولیس چه می‌شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، داستان برانکو و پرسپولیس تمام شد و حالا سرمربی کروات قرار است هدایت الاهلی عربستان را برعهده بگیرد. در حالی که پرسپولیسی‌ها بیخیال برانکو نمی‌شدند، حتی ایرج عرب از احتمال بازگشت برانکو هم خبر داد. اما سرمربی کروات دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس را مطرح کرد و برای همیشه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بود که گزینه‌های پرسپولیس یکی پس از دیگری مطرح شدند. در ابتدا نوبت به یحیی گل‌محمدی رسید. اما پس از آن، باشگاه پدیده مدعی شد اگر این انتقال نهایی شود، از پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

یحیی تنها گزینه پرسپولیس نبود و نوبت به افشین قطبی و علی دایی هم رسید. علی دایی که باید بیکار می‌ماند و واکنش رسمی پرسپولیس به افشین قطبی هم مشخص بود. در ادامه، مشهدی‌ها که احساس خطر می‌کردند، با یک بیانیه همه رشته‌های پرسپولیس برای جذب یحیی را به پنبه تبدیل کردند. مقاوت پدیده برای واگذاری گل‌محمدی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقال زوران مامیچ باشند، سرمربی‌ای که می‌توانست پرسپولیس را متحول کند. اما در یک خبر ناگهانی، پیمان یوسفی سرمربی جدید پرسپولیس را اعلام کرد. اما پس از آن مالک پدیده این خبر را تکذیب کرد.

گزینه‌های پرسپولیس یکی پس از دیگری از مسیر باشگاه خارج می‌شدند. یحیی گل‌محمدی به مشهد بازگشت و مامیچ هم دیگر جایی روی نیمکت پرسپولیس نداشت. یحیی در تمرینات پدیده حاضر شد و بعد هم آب پاکی بر روی دست هواداران پرسپولیس ریخت. در ادامه، یکی از گزینه‌های جدید پرسپولیس از برزیل آمد. و یک سرمربی ایتالیایی، می‌توانست ترکیب سرخ‌ها را کامل کند.

اما نامزدهای حضور روی نیمکت پرسپولیس، هر لحظه بیشتر می‌شدند. حالا نوبت رفیق برانکو بود. در شرایطی که فاتح تریم هم به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح شده بود، مذاکرات ایرج عرب در ترکیه لو رفت. و بعد نوبت به ماسیمو کاررا رسید. اگرچه فاتح تریم از لیست عرب خارج شده بود اما الکساندر نوری هم آن طور که پرسپولیسی‌ها دوست داشتند، به باشگاه نزدیک نشد. حالا پرسپولیس در یک مسیر دوراهی مانده و شاید توافق اولیه با جاچیچ جذاب باشد اما این پرسپولیس نیست که تصمیم نهایی را برای نیمکت خود می‌گیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت پرسپولیس پنبه عربستان علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898801

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!