Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:18:02 GMT

۸۰۰سند تک برگی در مناطق روستایی ریگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۲۳۰

۸۰۰سند تک برگی در مناطق روستایی ریگان صادر شد

رئیس اداره ثبت و اسناد و املاک ریگان شامگاه چهارشنبه در حاشیه تحویل اسناد مالکیت روستای تهرود این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: برای حفظ و صیانت از مراتع و منابع طبیعی و جلوگیری از دعاوی محلی این اقدامات در حال انجام است.

بهروز برائی نژاد افزود: اسناد مالکیت روستای تهرود شهرستان ریگان از طریق قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی، تولید و عرضه مسکن به تعداد ۴۵ سند واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی سال گذشته اقدامات لازم جهت صدور بیش از ۸۰۰ برگ اسناد مالکیت متقاضیان اراضی شهر گنبکی و روستاهای تهرود، تقی آباد، محمدآباد سرحدی، حجت آباد و سعدآباد انجام گرفته است..

برائی نژاد تاضافه کرد: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در اجرای قانون الحاق، امیدواریم شاهد سنددار شدن تمام املاک شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

وی عنوان کرد: طرح سند دارکردن اراضی در سال جاری نیز در بیش از ۱۰ روستای شهرستان طرح مذکور با همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد با برنامه صدور بیش ۱۰۰۰ برگ سند در دستور کار قرار دارد.

رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان ریگان به اهمیت موضوع تثبیت اراضی اشاره کرد و گفت با توجه به ابلاغ قانون کاداستر (حدنگار) در برنامه زمان بندی اعلامی باید تمام اسناد دستی به اسناد تک برگ ثبتی تبدیل شوند.

شهرستان ریگان در ۲۴۰ کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

۷۴۴۲/‏‬ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد

احمد مشایخی به خبرنگار مهر گفت: پلاک‌های هموئی، مسیله فخری و گزک از شهرستان دشتی، پلاک چغادک از شهرستان بوشهر بعد از دریافت از کارگروه شهرستان و بررسی در کمیته تفسیر برای وجود یا عدم وجود آثار کشت در لایه‌های تداخلی اراضی ملی و اشخاص تعیین تکلیف و با نظر اعضا تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیر امور اراضی استان بوشهر ادامه داد: در این جلسه کمیسیون پنج هزار و ۹۱۵ هکتار اراضی غیر ملی و ۱۷ هزار و ۹۶۲ هکتار اراضی ملی تثبیت شد.

جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون املاک و کاداستر ثبت اسناد و املاک استان، نماینده بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضا کمیته تفسیر استان برگزار شد.

کد خبر 6079131

دیگر خبرها

  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • اعطای هم‌زمان ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان بیرجند
  • صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری استان بوشهر تسریع می‌شود