Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@20:18:10 GMT

اقدام عجیب یک دلال در تیم لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۴۳۰

اقدام عجیب یک دلال در تیم لیگ برتری

خبرگزاری مهر: پیش از این شاید فعالیت برخی از دلالان در فصل نقل و انتقالات تنها محدود به وارد کردن بازیکنان و مربیان خاصی بود که زمینه نفوذ هرچه بیشتر و تامین منافع مورد نظر این افراد را فراهم می‌ساختند، اما حالا در راستای کنترل کامل بر تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های باشگاه برخی از دلالان مشغول معرفی و حتی تقویت موضع گزینه‌های مدیریت در برخی از باشگاه‌های شهرستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلالان شناخته شده غیر قانونی که اخیراً با محدودیت‌هایی نیز مواجه شده به دنبال وارد کردن فرد نزدیک به خودش جهت انتصاب به عنوان مدیرعامل یکی از باشگاه‌های شهرستانی لیگ برتر است.

این فعالیت‌ها با حمایت رسانه‌ای جریان خاصی همراه می‌شود تا در صورت حصول نتیجه مورد نظر اهداف خود را در این باشگاه طبق برنامه دنبال کنند.

البته خوشبختانه حساسیت برخی از نهاد‌های نظارتی تاکنون تاثیرگذار بوده و تحرکات این افراد با دقت زیر نظر قرار دارد.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: تیم لیگ برتری دلال فوتبال انتخاب مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

به نقل از ایرنا، این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • عکسی از اقدام عجیب یک جوان عاشق در اتوبان
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس