Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری گمیشان روز پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: بر اساس تفاهم وزارت کشور و سپاه قرار است ۵۰۰ واحد مسکونی توسط قرار گاه بسیج سازندگی گیلان در این شهرستان ساخته شود.
احمد دستمرد اظهار داشت: در فاز نخست اجرای این طرح، یکصد منزل برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی ساخته خواهد شد.
بگفته وی همچنین ۲۰۰ منزل آسیب دیده از سیل نیز توسط قرارگاه سازندگی سپاه گیلان مرمت و تعمیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستمرد گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت به جز تسهیلات بانکی ۵۰۰ میلیون ریالی برای مددجویان شهری و ۴۰۰ میلیون ریالی برای مددجویان روستایی، بنیاد مسکن و بهزیستی نیز به مددجویان بهزیستی در ساخت مسکن ۱۰۰ میلیون ریال کمک خواهد کرد.
شهرستان گمیشان با ۸۰ هزار نفر جمعیت در شمال غرب گلستان و هم مرز با ترکمنستان واقع است که سیل ابتدای سال جاری خسارت های بسیاری به زیر ساخت های این شهرستان مرزی و ساحلی وارد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گمیشان گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد