Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@15:20:16 GMT

مسمومیت ۱۶ نفر در یکی از استخرهای ارومیه

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۴۷۳

مسمومیت ۱۶ نفر در یکی از استخرهای ارومیه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، باقر بهرامی رییس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان در تایید این خبر گفت: عصر امروز ۱۶ مرد و کودک در یک استخر بدلیل افزایش غلظت کلر یک استخر در ارومیه دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ۷ نفر کودک هستند.

وی ادامه داد: ۱۱ نفر به بیمارستان مطهری و ۵ نفر به بیمارستان طالقانی منتقل شدند و حال عمومی ۴ نفر وخیم بوده با این حال تلاش برای درمان آنها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این اتفاق چهارمین حادثه مسمومیت در استخرها در شهر ارومیه از سال گذشته تاکنون است.

46

کد خبر 1274160

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اورژانس استان آذربایجان غربی ارومیه شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه با بیان اینکه رژیم اشغالگر به شکل سیستماتیک کودکان فلسطینی را ترور می‌کند، تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک بر اثر حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده و ۳۰ کودک هم بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به اینکه روند خروج بیماران و مجروحان از نوار غزه همچنان امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: کمتر از ۳۰ درصد از کسانی که به درمان در خارج از نوار غزه نیاز داشتند، توانستند غزه را ترک کنند.

وی همچنین گفت: اشغالگران می‌خواهند به اجبار شهروندان را از شمال نوار غزه به سمت جنوب آواره کنند.

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد اشغالگران در حال انجام یک عملیات نظامی علیه سیستم بهداشتی در نوار غزه هستند و بیمارستان‌های شمال نوار غزه به ویژه بیمارستان الشفا کاملاً ویران شده است.

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • غرق شدن کودک تسوجی در استخر
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • حماس : بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستند
  • بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ غزه زن و کودک هستند
  • حماس: بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستند
  • اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق آذربایجان‌غربی برگزار شد