Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عشایر استان با حضور فرماندهی سپاه فتح و جمعی از پاسداران و گروه‌های مختلف مردمی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا فرمانده سابق سپاه عشایر استان گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران در سال ۵۷ شکل گرفته است، از طرفی هر انقلابی رهبر و ایدئولوژی دارد و انقلاب اسلامی ایران با رهبری متفکرانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید از طرفی این انقلاب فصل ممیزی دارد و آن هم معنویت است و بدون وجود این موضوع، هر انقلابی به انقلاب لیبرالیسم تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ جاماسب بهمنیار بیان کرد: در انقلاب‌های منطقه بحث معنویت وجود نداشت و همین موضوع سبب شکست انقلاب آن‌ها شد.

وی در ادامه افزود: امروز نبرد بین حق و باطل جریان دارد و در بخش‌های مختلف نظیر فرهنگ، اقتصاد این موضوع قابل مشاهده است، امروز ابعاد معنویت انقلاب در سپاه پاسداران وجود دارد، و این موضوع سبب عزت سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی شده است.
سرهنگ بهمنیار با اشاره به سقو ط. پهپاد آمریکایی بیان کرد: چند روز گذشته پهپاد آمریکایی توسط موشک‌های سپاه پاسداران مورد هدف قرار گرفت و آن‌ها مورد خفت و خواری قرار گرفتند.

وی افزود: در ۴ تیر سال ۶۷ عملیات غرور آفرین پد خندق توسط دلاورمردان تیپ ۴۸ فتح سپاه پاسداران صورت گرفت، که موجب بهت و حیرت کارشناسان و تحلیلگران و همچنین اقتدار ایران اسلامی در مقابل دشمنان بعثی و حامیان آن‌ها شد.

فرمانده سابق سپاه عشایر به صورت کوتاه در خصوص اقدامات انجام گرفته در طی سه سال مسوولیت خود گفت: مزین کردن تمثال شهداء به عنوان الگوی کار و فعالیت ما، تجهیز سالن‌های جلسات و بازسازی ناحیه، پیگیری مشکلات پایگاه‌های مقاومت و حلقه‌های صالحین، رصد وضعیت ایمنی حوزه‌های مقاومت، خرید یک دستگاه خودرو سمند به صورت مشارکتی برای ناحیه، برپایی موکب زائران اربعین حسینی در ابتدای ورودی شهر، اعزام گروه‌های جهادی به منطقه سرپل ذهاب و دو هفته اسکان در آن منطقه و تقدیر و تشکر فرماندار منطقه از خدمات را می‌توان نام برد.
وی گفت: در سیل اخیر در منطقه زیلایی در همان روز‌های اول با هماهنگی فرماندهی سپاه فتح استان پیگیر مشکلات مردم بودیم، که در این خصوص پیگیر بازگشایی مشکلات راه‌های اصلی و فرعی با همراهی فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان بودیم، اعزام گروه رژه عشایر به تهران و کسب رتبه برتر در این زمینه در بین ۶ قومیت مختلف کشور که از سوی سردار فدوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بهمنیار افزود: برای اولین بار در طول تاریخ سپاه عشایر استان همایشی با هماهنگی رئیس قرارگاه محرومیت زدایی کشور سردارحزنی با موضوع شبانان و گله داران صورت گرفت و حضور سردار حزنی در این استان و آگاهی از اقدامات سپاه عشایر سبب تشویق و تقدیر و تشکر او گردید.

وی گفت: اعزام زائران بار اولی از مناطق مختلف عشایری و محروم به مشهد مقدس و نهایتا امنیت کوچ عشایر از دیگر اقدامات به صورت خلاصه است.

بهمنیار بیان کرد: در حوزه محرویمت زدایی و اقتصاد مقاومتی طرح‌هایی شامل پرداخت وام زنبور عسل، پرورش قارچ، پرورش مرغ‌های بومی و محلی، پرورش ماهیان سردآبی و پرورش تولیدات در حوزه گیاهان دارویی را می‌توان نام برد.

در ادامه مراسم فرمانده سپاه فتح استان گفت: خداوند را شاکریم در مقطعی در حال زندگی هستیم که انقلاب اسلامی زنده و پویا بوده و سبب تحول در دنیای امروز خواهد شد.

سردار خرمدل بیان کرد: امروز خواهیم دید چگونه اسلام و انقلاب و این رهبر بی بدیل در حال طی طریق برای فتح سنگر‌های مختلف دنیای امروز است.

وی افزود: با گذشت چهل سال از انقلاب مصائب و مشکلاتی بر این انقلاب وارد شد و اگر این موضوعات بر دیگر کشور‌ها وارد میشد بدون شک آن‌ها دچار فروپاشی و شکست میشدند.

خرم دل گقت: یکی از نعمت‌های بی بدیل خداوند متعال در انقلاب اسلامی نعمت ولایت است، و اهمیت این موضوع به قدری است که انقلاب‌های لیبی، مصر، تونس، چون رهبری و ولایت نداشتند دچار شکست شدند.

وی در ادامه افزود: در شرایط حاضر کشور دچار مشکلاتی است، اما با ریل گذاری رهبری امروز حرکت و جهت آن ثابت بوده و در حال حرکت و پیشرفت در ابعاد مختلف است.

سردار خرم دل افزود: باید اشاره کرد اگر ناوگان آمریکایی به سمت کشوری حرکت میکرد آن کشور ساقط میشد و در همین رابطه وقتی اسرائیل بیان کرد ناو‌های آمریکایی در حال حرکت به سمت ایران هستند و سعی میکرد با تبلیغ و جنگ روانی ایران یا مذاکره کند یا تسلیم شود، اما رهبر انقلاب با شعار استقامت و‌منطق مقاومت آن‌ها را به زانو درآورد و آن‌ها امروز دچار استیصال هستند.
وی گفت: امروز شعار مذاکره برای کشور سودی نخواهد داشت، زیرا از موضع ضعف بوده و درصدد تسلیم یا جنگ با ما هستند، اما رهبر انقلاب با شعار مذاکره نخواهیم کرد و جنگ نخواهد شد توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.
فرمانده سپاه فتح استان گفت: امروز دشمن با جنگ روانی، تردید در دل‌ها و اذهان مردم، تحریم و تهدید‌ها در صدد شکست ملت ایران است، اما خداوند متعال تمام نقشه‌های آن‌ها را قدم به قدم به آن‌ها بازمیگرداند.

سردار خرم دل بیان کرد: یکی از اقدامات در جهت مقابله با تهدید‌های دشمن در چند روز گذشته هدف قرار دادن پهپاد ۲۲۲ میلیون دلاری آمریکایی‌ها بود که با هدف شناسایی و جنگ با ایران به پرواز درآمده بود، که توسط موشک‌های ایران مورد هدف قرار گرفت و سقوط کرد و این موضوع شکست و ضعف آن‌ها را اثبات کرد، باید اشاره کرد کشور ایران در رابطه با امنیت خود با هیچ کس تعارف ندارد و در مقابل همه تهدید‌ها ایستادگی و دفاع خواهیم کرد.
در ادامه مراسم یکی از نماینده‌های عشایر گفت: افتخار درجه سرداری برادر خرم دل را تبریک و تهنیت عرض میکنم و برای او آرزوی موفقیت‌های بیشتر در همه عرصه‌های مادی و معنوی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

خرامین بیان کرد: ما در تاریخ انقلاب مقوله‌های ارزشمندی در حوزه دفاع مقدس را به یادگار داریم به عنوان مثال کسانی در رودخانه وحشی اروند طعمه کوسه‌های دریا شدند، و کسانی در پد خندق از جان گذشتند که آریوبرزن‌های این استان هستند و کسانی در شلمچه تکه تکه شدند این افراد کسانی بودند که سعادتمند و رستگار شدند.
وی در ادامه افزود: کسانی هستند که از منظر دین امتحان‌های سخت تری در انتظار آن‌ها است و در انقلاب اسلامی انقلابی ماندن سخت است و تکلیف گروهی که منتظر هستند باید تحمل سختی و مشکلات است، در همین رابطه علی بن ابیطالب که خلافت مسلمین را برعهده داشت بیشترین سختی را متحمل شد و او مظلوم بود.

خرامین عنوان کرد: امروز افتخارم این است که زیر سایه ولایت و رهبری خدمت میکنم و به خودم بالیدم در آن زمان که رهبری انقلاب به نخست وزیر ژاپن نهیب زدند و پیام قاطع انقلاب و اسلام را به گوش آمریکا رساندند.

وی بیان کرد: هرچند بنده ۱۰۰ مقاله علمی دارم، اما به خود میبالم که یک لباس بسیجی زرد رنگ را بر تن دارم، از طرفی چند روز گذشته کتابی را از یکی از درباریان نظام پهلوی مطالعه میکردم، نویسنده کتاب گفته بود هرچند برای بنده افتخار بود که به شاهنشاه خدمت کنم، اما اعتراف میکنم که آیت الله خامنه‌ای لیاقت و شایستگی رهبری ایران را دارد.

خرامین در پایان گفت: به فرمانده سپاه فتح برای انتصاب و بها ء. دادن به جوانی مانند برادر محمدی تبریک عرض کرده و امیدوارم او موفق و پیروز باشد.

در ادامه مراسم فرمانده جدید سپاه عشایر استان گفت: از همکاران فرهنگی، و بزرگوارانی نظیر گروه‌های روشنگری، جبهه فرهنگی استان برای همراهی بنده تقدیر و تشکر میکنم.

سرگرد محمدی بیان کرد: رمز پیروزی در انقلاب اسلامی ولایت مداری بوده که بمده در ابتدای کار با پوشیدن لباس پاسداری ولایت مداری را شرط فعالیت خود قرار دادم.

وی گفت: رهبر انقلاب در سال ۷۳ به کهگیلویه و بویراحمد سفرکردند، ایشان در بیانات خود جامعه عشایری را خطاب قرار دادند و فرمود: نظام جمهوری اسلامی برای عشایر ارزش قائل است و عشایر را به عنوان یکی از برجسته‌ترین قشر‌های کشور می‌شناسد که هم در کار سازندگی و نیز در کار دفاع از کشور سهیم هستند.

وی در ادامه با اشاره به فرمود: ه‌های رهبر انقلاب بیان کرد: نظام اسلامی قدر می‌داند جوانان و عشایر این استان را و آن‌ها هم به نوبه قدرشناس خواهند بود، در همین رابطه رهبر انقلاب بیان کرد در ابتدای تشکیل حکومت ناسالم خائن پهلوی از اولین کار‌های رضاخان سرکوب عشایر بود، که مردم مومن و عشایر مخلص از این منطقه حتی یک روز هم با نظام پهلوی از در آشتی وارد نشدند و در میدان جنگ هم خوب عمل کردند.
سرگرد محمدی در پایان گفت: از حسن اعتماد فرماندهی سپاه فتح استان به بنده کمال تشکر را دارم و از دلایل پذیرفتن این مسوولیت تمکین در برابر فرمان و پیشنهاد این فرمانده بزرگوار بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل، در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغلی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.
مردم ولایتمدار خلخال نیز همانند سایر مناطق استان اردبیل  حمایت خود را از حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم کرمان از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ تصاویر و فیلم 
  • تجمع مردم آمل در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • حال‌ و‌ هوای خوش استان مرکزی از حمله سپاه به اسرائیل + فیلم
  • حمایت مردم شهرکرد از حمله شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ عکس
  • رژه خودرویی و شادی مردم رشت در پی تنبیه متجاوز صهیونیستی + تصاویر
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت
  • خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل
  • ایران در در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشور و رژیمی تعارف ندارد
  • خوشحالی و حمایت مردم از حمله ایران به اسرائیل
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم