Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدایران نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متعاقب مصوبات کارگروه مدیریت پسماند استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا مبنی بر ممنوعیت کشت زیر نایلونی در اراضی و توجه نکردنکشاورزان به این موضوع تعداد ۳۰ نفر از زمین داران به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: به زیر کشت بردن اراضی با شیوه زیر نایلونی ضمن تهدید جدی برای خاک‌های مستعد کشاورزی و برهم زدن تعادل اکولوژیک خاک با توجه به ماندگاری طولانی پلاستیک در محیط زیست سبب آفت کیفیت خاک، ای جاد اغتشاش و آلودگی بصری و به تبع آن موجب تخریب و آلودگی محیط زیست می شود و ضرورت دارد پدیده نوظهور کشت زیر نایلونی در شهرستان منسوخ و روش‌های دیگر کشت که کمترین آسیب را به اراضی کشاورزی و محیط زیست داشته باشد جایگزین این نوع شیوه کشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران نژاد گفت: پاکسازی اراضی کشاورزی از کیسه‌های نایلونی با مشارکت جهاد کشاورزی و فرمانداری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا با هدف جلوگیری از تخریب خاک و محیط زیست در دستور کاراین اداره است.

کد خبر 4652213

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ایران نژاد محیط زیست قزوین آلودگی خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس