Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به خسارت سیل فروردین ماه به منازل مدد جویان استان مرکزی گفت: در مجموعه استان مرکزی آن‌هایی مخاطب کمیته امداد هستند متأسفانه بیش از ۹۷۰ خانوار با تایید بنیاد مسکن نیاز به احداث جدید دارند و حدود ۱۷۰ مورد هم تعمیرات پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی نژاد با اشاره به اینکه در برخی موارد به خاطر اینکه شرایط زمین طوری نیست که در مکان قبلی احداث شود باید جانمایی جدید انجام شود افزود: انشالله بستر‌ها فراهم شد برای اینکه بتوانیم بازسازی و احداث منازل آسیب دیده را سریع‌تر آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمی که دولت گرفته و انشالله همراهی خیرین و منابع جدیدی که اتفاق می‌افتد و همراهی بسیج زندگی و گروه‌های جهادی و بنیاد مسکن و هدایتگری فرمانداران محترم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان بحث احداث منازل آسیب دیده را داشته باشیم.

تلاش برای ساخت منازل مددجویان قبل از فصل سرما

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان مرکزی ادامه داد: سعی ما بر این است ان شاء الله بتوانیم قبل از شروع سرما و قبل از زمستان خانواده‌هایی که هم خانه شان خراب شده و هم جابجا شدند بتوانند در مسکن‌های جدید ساکن شوند.

وی بیان کرد: عنایتی که دولت داشته ۱۰ میلیون تومان بلاعوض می‌دهد و ۴۰ میلیون تومان برای هر خانواده به صورت وام قرض الحسنه با ضمانت‌های زنجیره‌ای و بسیار راحت اتفاق خواهد افتاد.

موسی نژاد تصریح کرد: قطعا با این عدد نمی‌شود خانه‌ها را ساخت هم نیاز هست ما در کمیته امداد ان شائء الله کمک کنیم هم خیرین و هم دوستان عزیز در بسیج و سپاه همراهی کنند تا خانه‌های مدد جویان زودتر ساخته شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی