Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:44:22 GMT

پوتین و ترامپ فردا دیدار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۶۸۱

طبق اعلام کاخ سفید، رئیس‌جمهوری آمریکا و همتای روس او فردا (جمعه) در حاشیه اجلاس جی‌۲۰ در ژاپن دیدار می‌کنند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس اعلام سرویس مطبوعاتی کاخ سفید، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه جمعه ساعت ۵ به وقت گرینویچ (ساعت ۱۴ به وقت محلی) دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ترامپ با شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین هم شنبه ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی ژاپن است.

علاوه بر این، رئیس‌جمهوری آمریکا فردا ساعت ۸:۳۰ به وقت محلی با شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن دیدار می‌کند و دیدار با نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند ساعت ۹:۳۵ به وقت محلی است. بین این دو ملاقات، این رهبران نشستی سه جانبه در ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی برگزار می‌کنند. ترامپ در همان روز با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در ساعت ۱۰:۱۵ به وقت محلی و ژائر بولسونارو، رئیس‌جمهوری برزیل در ساعت  ۱۵:۳۰ به وقت محلی دیدار می‌کند.

بنا بر اعلام کاخ سفید، ترامپ شنبه ساعت ۸:۱۵ به وقت محلی با محمد سلمان، ولیعهد سعودی صبحانه کاری دارد و ساعت ۱۳ به وقت محلی با رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌ جمهوری ترکیه دیدار می‌کند. انتظار می‌رود گفت‌وگوی رئیس‌جمهوری آمریکا با پوتین درباره ایران، اوکراین، سوریه، کنترل تسلیحاتی و سایر مسائل امنیتی دوجانبه باشد. منبع: افتاب برچسب ها: پوتین ، ترامپ ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پوتین ترامپ دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با  اشاره سفر روز پنج شنبه آیت الله رئیسی به استان سمنان و تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان   گفت : با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری در دو شهر سمنان و شاهرود برای دیدار مردمی رئیس جمهور برنامه ریزی کرده اند از مردم درخواست می کنیم با حضور در دیدارهای مردمی رئیس جمهور مشکلات ، مطالبات و دغدغه های این استان را مطرح  و پیگیری کنند .

در سفر روز پنجشنبه هیات دولت به استان سمنان، رئیس جمهور قرار است ساعت ۱۰ در مسجد امام سمنان و ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شاهرود با مردم دیدار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند