Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر تیم فوتبال استقلال سرانجام قرارداد خود با این باشگاه را امضا کرد.به گزارش بلاغ،سید حسین حسینی در طول یکی دو هفته اخیر در چند نوبت با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاکره شد و روز گذشته نیز برای امضای قرارداد با فتحی جلسه گذاشت اما در نهایت موفق به امضای قرارداد نشد.

این بازیکن امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و در نشست با مدیرعامل باشگاه استقلال با وی به توافق رسید و در نهایت قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد او دوساله است.

این بازیکن قرار است از فردا در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی
  • امضای توافقنامه جایگزینی ۲۰۰۰ خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران