Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در محور چالوس (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سد امیرکبیر در برخی از مقاطع و محدوده‌های تونل کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین محدوده‌های پل خواب، آسارا، ولی آباد ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور هراز (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا بایجان در برخی از مقاطع و محدوده سه راهی چلاو (رفت وبرگشت) با ترافیک سنگین مواجه است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد روان است، افزود: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها نیز اظهار کرد: آزادراه قزوین-کرج-تهران (محدوده‌های پایانه کلانتری، ساسانی، پل کلاک) و آزادراه کرج-قزوین (محدوده‌های ساسانی، امامزاده طاهر، پلیس راه مهرشهر، کردان) دارای ترافیک سنگین هستند.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: پلدختر-کوهدشت، قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان محور‌های مسدود شریانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: محورهای شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، شهداد – اندوهجرد محور‌های مسدود غیرشریانی می‌باشند که به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه

زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه