Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:01:05 GMT

هوای مازندران خنک می شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۷۸۱

هوای مازندران خنک می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، همانطور که از ابتدای هفته جاری پیش بینی شد که هوای مازندران طی این هفته گرم و در اواسط هفته این گرمای هوا بیشتر می شود مازنی ها هفته ای گرم را پشت سر گذاشتند به طوریکه گرمای هوا در روز گذشته در برخی نقاط به ۳۵ درجه سانتی گراد رسیده بود.

بیشترین درجه هوای مازندران برای روز گذشته در ایستگاههای هواشناسی دشت ناز ساری و گلوگاه با ۳۵ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بقیه ایستگاههای هواشناسی استان دمای بالای ۳۲ درجه سانتی گراد ثبت شد و تنها ایستگاههای مناطق کوهستانی آلاشت، بلده، سیاه بیشه و کیاسر دمای هوای زیر ۳۰ درجه ای داشتند.

پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که از امروز پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده این گرمای هوا به سمت اندکی خنکی می رود و هوای استان در مناطق جلگه ای تا ۲ درجه و در مناطق کوهستانی تا چهار درجه کاهش می یابد.

براساس بولتن پیش بینی این اداره کل، امروز تا روز شنبه هوای مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش دما است به طوریکه بیشترین دما در این روزها حدود ۳۳ درجه پیش بینی شده است.

همچنین هواشناسی مازندران افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات رگبار و رعد و برق را برای بعدازظهرها امروز تا روز شنبه هفته پیش رو پیش بینی کرد.

از روز شنبه با تغییر شرایط جوی، افزایش نسبی دما در مازندران رخ می دهد و دما به ۳۵ درجه خواهد رسید.

هوای امروز ساری، مرکز مازندران صاف تا نیمه ابری است و کمینه و بیشینه دمای ۲۶ و ۳۵ درجه سانتی گراد برای این شهر پیش بینی شد.

۲۰۹۶/‏۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان برای پنجشنبه ۹ فروردین در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه ۱۰ فروردین نیز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و در روز شنبه در برخی نقاط استان فارس و روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین