Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:33:25 GMT

تشییع پیکر مطهر 150 شهید دفاع مقدس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۸۷۱

تشییع پیکر مطهر 150 شهید دفاع مقدس آغاز شد

مردم شهید پرور تهران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، با حضور حماسی و دشمن شکن خود در مراسم با شکوه وداع و تشییع ۱۵۰ پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس تحت عنوان «یاران صادق» که در آستانه شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع) و شهدای گرانقدر هفتم تیر برگزارشد شرکت کردند.

سلام و صلوات خداوند بر شهیدان حماسه‌ساز، عزت آفرین و فداکار از صدر اسلام تاکنون که در عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام، حفظ و حراست از مرزهای دینی، اعتقادی و جغرافیایی در مقابله با کفر و استکبار جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به لقاءالله پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکریم و بزرگداشت شهدای گمنام دفاع مقدس، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و قدردانی و قدرشناسی از شهدای والامقام و تجدید میثاق و ادامه راه پرتلألو آن حماسه‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مراسم تشییع پیکرهای ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس در تهران و ۱۰ استان دیگر تشییع می‌شود، همچنین مراسم وداع با این شهدا شامگاه روز گذشته (پنجم تیر) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزارشد.
از این ۱۵۰ شهید تفحص شده ۱۱۶ شهید گمنام هستند و هویت ۳۴ شهید شناسایی شده است.
شهدای تازه تفحص شده متعلق به عملیات‌های کربلای ۵، والفجر ۸، رمضان، محرم، مسلم بن عقیل، والفجر یک در فکه، تک دشمن در زبیدات، والفجر ۲ در پنجوین و تک دشمن در عملیات بیت المقدس است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم