Web Analytics Made Easy - Statcounter

این شورا در اطلاعیه روز پنجشنبه خود تصریح کرد: «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» ششم تیرماه تا دوازدهم، فرصت مغتنمی است تا به تبیین ابعاد و زوایای پیدا و پنهان جنایت‌های متعدد و متکثر آشکار و نهان در داخل و خارج از کشور و بازخوانی خباثت‌ها و افشای چهره‌های نفاق آلود آمریکای طاغوت اعظم در ادوار مختلف بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید: طبق اسناد مستند و مستدل برجای مانده تاریخی، به وضوح رد پای خباثت و جنایت‌های متعدد آمریکای مزدور و جنایتکار از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تا به امروز در جای جای ایران اسلامی کاملاً مشهود است که یکی از این صحنه‌ها و حوادث تلخ تاریخ، ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی بیگناه و مظلوم در طول سالیان متمادی و به ویژه ترور سیاستمداران ارشد و مسئولان خدوم انقلاب در تابستان سال ۱۳۶۰ با طراحی و حمایت‌های مستقیم آمریکاست.

در ادامه اطلاعیه آمده است: فاجعه تروریستی هفتم تیر سال ۱۳۶۰، نیز خود به تنهایی یکی از هزاران هزار سند مظلومیت و گواه حقانیت ایران اسلامی است که با خون پاک و مطهر آیت الله دکتر شهید بهشتی، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضا و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام، آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای گرانقدر هفتم تیر و گرامیداشت نام، یاد و خاطره و پیام آن عزیزان و ضمن بازخوانی گوشه‌هایی از جنایات ددمنشانه و افشای حقوق بشر دروغین آمریکایی، از مردم شهید پرور و قدرشناس خراسان جنوبی دعوت می‌کند تا با حضور پرشور، معنوی و گسترده خود در مراسمی که به همین مناسبت در سراسر استان برگزار می‌شود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن راست قامتان جاودانه تاریخ، بار دیگر خشم و نفرت و انزجار خود را از اینگونه اقدامات سبوعانه تروریستی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و منافقین مزدور به ویژه آمریکا، فریاد زده و در اعلام برائتی مجدد از منافقین و دشمنان انقلاب، با آرمان‌های قدسی و بلند امام و شهیدان هفتم تیر تجدید میثاق نمایند.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه شهدای گمنام حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید