Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: طرح آبرسانی به شهرستان رامهرمز از بالادست سد جره از ابتدای مردادماه کلنگ زنی می‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مشکلات آب شرب شهرستان  رامهرمز از لحاظ کمی و وضعیت شوری آن در برخی از ماههای تابستان سال گذشته در جلسه شورای مدیریت بحران و شورای آب و برق استان طرح مطالعاتی آبرسانی از بالا دست سد مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به در خواست‌های مکرر مردم و تاکید استاندار  این طرح بین سازمان آب وبرق و شرکت آب و فاضلاب استان به صورت مشترک تقسیم و در جلسه اخیر شورای آب و برق در اداره کل مدیریت بحران استان تصویب شد که از ابتدای مرداد مراسم کلنگ زنی آن با حضور استاندار و مسئولان استان انجام و پیمانکاران شروع به کار می‌کند.

32 پروژه بزرگ آبرسانی برای تامین آب شرب 220 روستای استان ایلام انجام می‌شودفاز نخست آبرسانی به بیرجند هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد425 روستای خراسان جنوبی با تانکر ‌آبرسانی می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: اعتبار این طرح توسط سازمان آب و برق و شرکت آبفا استان از محل اعتبارات استانی و تنش های آبی تامین شد.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود