Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اولین تمرین تراکتور مدل 98 با حضور پرشورها برگزار و طی مراسمی بازیکنان و مربیان این تیم به هواداران معرفی شد.
به گزارش آریا، این مراسم برای معرفی بازیکنان و سرمربی جدید تیم با حضور هواداران در زمین چمن از ساعت 19 روز گذشته در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد. برای ورود کادرفنی و بازیکنان، فرش قرمز پهن شد تا با مقدمات شکیل وارد زمین چمن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمین نیز پرچم های تراکتور نصب ودر اطراف زمین چمن چندین بنر خوشامدگویی برای مصطفی دنیزلی نصب شده و هواداران به شدت سرمربی ترکیه ای خود را تشویق کردند. پس از کلام الله قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران خواننده شعر تراکتور اصغر صفی پور به اجرای  زنده چند آهنگ پرداخت.
در ادامه با معرفی مجریان برنامه و در میان تشویق هواداران  بازیکنان به ترتیب محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، رضا سیف اللهی، محمدرضا خانزاده، یوکیا سوگیتا، ایمان سلیمی، ساسان انصاری،  سید احمد موسوی، سعید مهری، میثم تیموری، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، محمد مسلمی‌پور، سبحان خاقانی، حامد حسینعلی‌زاده، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی و محمدرضا آزادی به زمین فراخوانده شده و در دایره میانی جمع شدند.
همچنین اعضای کادرفنی به ترتیب  موراد آیهان آیدین و ساکت الهامی سرپرست تیم  احد شیخ‌لاری به زمین آمدند و در انتها در میان تشویق شدید تماشاگران  مصطفی دنیزلی وارد زمین شد. هواداران به شدت دنیزلی را تشویق کرده و به او خوش‌آمد گفتند. دنیزلی پس از دور افتخار در مقابل هواداران دقایقی برای آنها سخنرانی کرد. مهدوی فرماندار تبریز، زنوزی مالک باشگاه و صادقیان مدیرعامل باشگاه که در جایگاه ویژه حضور داشتند همراه با شال تراکتور وارد زمین چمن شدند و به دنیزلی خوش آمد گفتند. پس از پایان مراسم معارفه جلسه تمرینی بازیکنان زیر نظر دنیزلی و تشویق هواداران برگزار شد.
مهندس محمدرضا زنوزی در اولین تمرین معارفه سرمربی و بازیکنان تراکتور، اظهار کرد: از فرماندار تبریز و فرمانده انتظامی شهرستان تبریز که در این مراسم حضور یافتند تشکر می‌کنم، مهمان اصلی این مراسم مصطفی دنیزلی است، مربی که نیازی به معرفی ندارد؛ چرا که دارای کارنامه قوی بوده و تنها مربی است که توانسته با سه تیم بزرگ ترکیه به مقام قهرمانی برسد. وی افزود: آقای دنیزلی برای کمک به من آمده تا قهرمانی را برای شما هواداران و تمام ترک‌ زبان های دنیا هدیه کنیم. مالک باشگاه تراکتور با تاکید بر حفظ اتحاد تیم، گفت: ما اگر یک تیم همدل باشیم، صد درصد قهرمان می‌شویم و هیچ چیز نمی‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد. بازیکنان کنونی با نظر مستقیم سرمربی جذب شدند و چهار الی پنج بازیکن بزرگسال دیگر با نظر سرمربی جذب خواهند شد. مهندس زنوزی با تاکید بر اینکه کسی نمی‌تواند به آقای دنیزلی  بازیکن یا مربی تحمیل کند، خاطرنشان کرد: بنده هیچ وقت در کار مربی دخالت نمی‌‌کنم، همه دست در دست هم می‌دهیم تا قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شویم و تراکتور کهکشانی را بسازیم. وی تاکید کرد: در فرصت باقی مانده نقل و‌ انتقالات هر بازیکنی که آقای دنیزلی بگوید برای شادی شما هواداران جذب می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امسال برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران تیمی لایق شما هواداران می‌سازم‌. به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در مراسم معرفی کادرفنی و بازیکنان جدید تراکتور، بیان کرد: به هواداران تراکتور بابت حضور در تمرینات خوش آمد می‌گویم. دنیزلی تاکید کرد: مالک و مدیرعامل باشگاه اصلی‌ترین دلیل حضور من در اینجاست. وی افزود: با بازیکنان و کادرفنی ، هر آن‌چیزی که شما می‌خواهید را انجام می‌دهیم و پس از مدتی با شما در استادیوم دیدار خواهم کرد. دنیزلی تاکید کرد: مالک و مدیریت باشگاه با من همکاری می‌کنند و هدفمان چیزی جز قهرمانی نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تراکتور مدل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران