Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@03:03:10 GMT

بازگشت وجوه ارزی راکد به حساب یک شرکت نفتی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۷۸۰۱

بازگشت وجوه ارزی راکد به حساب یک شرکت نفتی

رویداد۲۴ وزارت نفت روز چهارشنبه گزارش داد: حدود یک هفته پیش در پی بررسی صورت‌های مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه پتروپارس (به نام پتروپارس ایران) مشخص شد مبالغی ارز به صورت راکد در حساب یکی از صرافی‌های طرف حساب باقی مانده است که به‌منظور جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، مدیر مالی آن شرکت که در محل کار خود حاضر بود به همراه صراف مرتبط از سوی مراجع ذیصلاح امنیتی و قضایی تحت تحقیق و بررسی‌های قانونی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است، در فاصله کمتر از یک هفته تمام وجوه، بدون کم و کاست به حساب پتروپارس منتقل شد. منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، وزارت نفت ، پترو پارس ایران ، پتروپارس ، ارز راکد ، ارز راکد وزارت نفت سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت نفت پتروپارس ارز راکد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

امتداد-  اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه ۴.۹.۱ رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • شناسایی ۱۴۰ شرکت با رفتار‌های مشکوک به شرکت‌های صوری
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی