Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس آرگون عضو اتاق بازرگانی تهران، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه با وجود آنکه صرافی‌های فعال در سامانه نیما از سوی بانک مرکزی اعتبارسنجی شده‌اند اما چند ماه پس از آغاز به کار این سامانه به نظر می‌رسد بار دیگر ضرورت اعتبارسنجی وجود دارد، زیرا گزارش‌هایی از تعدادی از فعالان اقتصادی رسیده که از کلاهبرداری در این سامانه حکایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در هفته‌های گذشته تعدادی از واردکنندگان به منظور دریافت ارز مورد نیازشان، به واریز مبلغ ریالی به حساب یکی از صرافی‌های سامانه نیما اقدام کردند، اما با گذشت چند روز نه تنها ارزی دریافت نشده که حتی صرافی مذکور مغازه خود را تعطیل کرده و متواری شده است.

عضو اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: با گزارش‌های رسیده به نظر می‌رسد این صرافی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان منابع مالی از واردکنندگان دریافت کرده و به جای عمل به تعهد خود صرافی‌اش را تعطیل کرده است.

آرگون با بیان این‌که در شرایط فعلی حفظ اعتماد و ثبات برای فعالان اقتصادی بیش‌ترین اهمیت را دارد، توضیح داد: وقتی فعالان اقتصادی با وجود تمام انتقادهایی که به سامانه نیما داشتند، در آن حاضر می‌شوند لااقل باید فضای اجرایی این سامانه طوری اعتمادسازی شود که مشکلاتی مانند کلاهبرداری‌های این‌چنینی به وجود نیاید.

وی خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به شرایط به وجود آمده، بانک مرکزی باید دوباره نسبت به اعتبارسنجی از صرافی‌های فعال در سامانه نیما اقدام کند و در صورت تأیید مجدد اعتبار امکان تبادل ارز به وجود آید.

به گزارش ایسنا، از ماه‌های ابتدایی سال گذشته و با توجه به افزایش قابل توجه نرخ ارز دولت تصمیم گرفت با ارز چند نرخی بازار را مدیریت کند که سامانه نیما بخشی از این نرخ‌ها به‌شمار می‌رود. بر اساس آخرین دستورالعمل ارزی بانک مرکزی صادرکنندگان ایرانی باید ۵۰ درصد از کل ارز حاصل از صادراتشان را وارد این سامانه کنند.

کد خبر 445608

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی سایت حرفه ای با بروزترین اسکریپت ها و قالب ها

با پیدایش بازارهای ارز دیجیتال استقبال مردم برای سرمایه گذاری در این بازارها افزایش یافته است. در نتیجه شاهد گسترش تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال نیز می‌باشیم.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از اصلی‌ترین ملزومات برای صرافی‌ها می‌باشد. با توجه به ارائه خدمات و انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال به صورت آنلاین لازم است تا صرافی‌ها بتوانند بهترین و باقابلیت‌ترین وب سایت را داشته باشند تا قادر به کسب رضایت کاربران خود باشند. اصولا صرافی‌هایی برنده میدان رقابت جذب کاربر بیشتر هستند که یک سایت حرفه‌ای داشته باشند و بتوانند امنیت دارایی‌های کاربران خود را تضمین نمایند.

ما در گروه منتوروید با سالها تجربه و تخصص در زمینه طراحی وب سایت برآن شدیم تا به صورت اختصاصی بر روی خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال تمرکز نماییم. به همین دلیل در این زمینه تحقیقات بسیار زیادی انجام داده و تمامی نیازهای کاربران و مدیران وب سایت ها را مورد بررسی قرار دادیم.سپس توانستیم تا با تکیه بر تجربه برنامه نویسی خود بهترین و کاربردی‌ترین اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال را برای خدمات طراحی سایت ارز دیجیتال حرفه‌ای ارائه نماییم.

یکی از انواع اسکریپت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ارائه شده توسط ما عبارت است از؛ اسکریپت صرافی P2P کریپتوجت که در ادامه به بررسی هرچه دقیق‌تر این اسکریپت برای شما عزیزان پرداخته‌ایم؛

معرفی اسکریپت صرافی P2P کریپتوجت برای طراحی سایت ارز دیجیتال

اسکریپت صرافی P2P کریپتوجت اولین و تنها سیستم جامع و بهینه شده به عنوان یک واسط معاملاتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران است. این اسکریپت به تمامی صاحبان صرافی‌های ارز دیجیتال که قصد راه اندازی پلتفرم ارز دیجیتال خود را به صورت p2p (همتا به همتا) دارند پیشنهاد می‌شود.

با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتل با استفاده از اسکریپت صرافی P2P کریپتوجت روال ارائه خدمات بدین صورت است که ابتدا فروشنده ارز دیجیتال خود برای فروش را با قیمت پیشنهادی خود ثبت می‌نماید، سپس خریدار پیشنهاد مورد نظر را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت ریال به حساب صرافی ارز دیجیتال یا حتی شماره کارت انتخابی فروشنده واریز خواهد کرد.

در این میان فروشنده ارز دیجیتال را به ولت صرافی منتقل کرده و در نهایت با تایید انتقال وجه رمز ارزها به خریدار منتقل و وجه واریزی آن نیز به حساب فروشنده توسط صرافی منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه قصد ما ارائه جامع ترین اسکریپت در این زمینه بوده است شما را به تنها به این سناریو محدود نکرده‌ایم. این مدل را هم در نظر گرفته‌ایم که فروشنده قادر است تا مانند سایت‌های مزایده‌ای در پروفایل خود آفرهای پیشنهادی را مشاهده و بهترین آنها را انتخاب نماید.

هدف ما در ارائه اسکریپت کریپتوجت p2p ایجاد تجربه با درآمدی بالا برای کارفرمایانی است که قصد راه اندازی سایت‌های واسطه را دارند بوده است.

امکانات ویژه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با اسکریپت همتا به همتا کریپتوجت

از ویژه‌ترین و متمایزترین قابلیت‌هایی که در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با استفاده از اسکریپت همتا به همتا کریپتوجت برای شما بوجود خواهد آمد عبارتند از؛

امکان ثبت آفر براساس قیمت جهانی و تعیین درصد افزایشی یا کاهشی بصورت لحظه ای بر نرخ تعیین شده. قابلیت ایجاد رمز برای ورود به معامله با فروشنده تعریف زمان انقضا مشخص کردن زمان واریز برای خریداران در نظر گرفتن چت آنلاین به صورت Real time بین خریدار و فروشنده به صورت کاملا حرفه‌ای قابلیت درج اختلافات توسط فروشنده و خریداران مشخص کردن زمان واریزی برای خریدار معین کردن شماره کارت جهت واریزی امکان پرداخت برای خریدار به صورت ریالی با استفاده از موجودی کیف پول آپلود رسید واریزی که می‌توانید آن را غیرفعال نیز نمایید. قابلیت مشخص کردن کارمزد از خریدار یا فروشنده و گذاشتن شرایط دلخواه قابلیت کم کردن کارمزد به صورت ارزی و یا تومانی به دلخواه کاربر تعریف متغیرهای مهم و کاربردی آفرها برای ایجاد فیلترینگ قابلیت نمایش خروجی لیست پیشنهادات ویژه به صورت لحظه‌ای در لندینگ اصلی وب سایت

مزایای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با استفاده از اسکریپت صرافی ارز دیجیتال p2p کریپتوجت

قطعا پشتیبانی یکی از اصلی‌ترین نیازهای شما در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می‌باشد. ما در تیم منتوروید خدمات پشتیبانی را به صورت 24 ساعته در تمامی ساعات شبانه روز به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی به شما عزیزان ارائه می‌نماییم. تمامی مسائل و مشکلاتی که ممکن است در وب سایت شما ایجاد شود را در کوتاهترین زمان ممکن تیم متخصص ما برای شما رفع و رجوع خواهند کرد.

لازم به ذکر است که ارائه خدمات پشتیبانی طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال توسط ما به صورت ثبت تیکت و پشتیبانی تلفنی به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

از دیگر مزایای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با استفاده از اسکریپت صرافی ارز دیجیتال p2p کریپتوجت می‌توان به ایجاد قابلیت خرید و فروش اتوماتیک ارزها اشاره نمود. با پیاده سازی این ویژگی کمک نموده‌ایم تا تمامی مراحل مرتبط با خرید و فروش رمز ارزها در این اسکریپت صرافی ارز دیجیتال به صورت اتوماتیک انجام شوند. در نتیجه می‌توانید در هزینه‌های مرتبط با زمان، انرژی و نیروی انسانی خود صرافه جویی چشم‌گیری داشته باشید.

امکان ارتقای تمامی پکیج‌های ما در تیم منتوروید بدون هیچ محدودیتی برای شما عزیزان وجود دارد. این موضوع به این دلیل است که تمامی اسکریپت‌ها به صورت رمزنگاری شده عرضه‌ می‌شوند و هیچ اسکریپتی به صورت متن باز ارائه نمی‌شود. برای ارتقای سرویس خود تنها ارسال پیام برای پشتیبانی کفایت می‌نماید.

لازم به ذکر است که تکنولوژی دریافت نرخ ارز و محاسبه سود مورد نظر به صورت خودکار در این سیستم انجام می‌شود.

دلایل دیگر برای انتخاب اسکریپت کریپتوجت p2p تیم منتوروید

اسکریپت کریپتوجت p2p تیم منتوروید یک پلتفرم p2p و otc است که در بین رقبای خود واقعا بی نظیر است. لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید با پشتیبانی منتوروید هماهنگ کرده و دموی این اسکریپت را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که برای مکانیزم امنیتی و عملیاتی پلتفرم OTC را بر پایه بازارهای قدرتمندی مانند Binance برنامه نویسی نموده ایم.

در اسکریپت کریپتوجت p2p تیم منتوروید سبکی بسیار جالب و جذاب برای خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت p2p برای شما عزیزان پیاده سازی نموده‌ایم. در نتیجه ارتباط همتا به همتا بین فروشنده و کاربران به راحتی فراهم می‌شود. از طرفی نیز خریداران و فروشندگان واسطه نیز قادر هستند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و خرید و فروش ارز را انجام دهند.

مشاوره رایگان طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

در صورت نیاز به خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می‌توانید تا با همکاران ما در گروه منتوروید در ارتباط باشید. در این مجموعه به شما خدمات مشاوره رایگان طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را ارائه می‌نماییم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در این زمینه داشته باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات هرچه بیشتر در ارتباط با خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ما به وب سایت‌مان مراجعه نمایید؛

https://mentorvid.com

کد خبر 746534

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه املاک باشند
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • طراحی سایت حرفه ای با بروزترین اسکریپت ها و قالب ها
  • داستان یک کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی در چالوس
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن