Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:10:25 GMT

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی‌جم استعفا داد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۷۹۷۲

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی‌جم استعفا داد

محمد اسدی عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی‌جم از سمت خود استعفا کرد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، محمد اسدی عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی در نامه‌ای خطاب به مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، استعفای خود را از هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی رئیس هیئت فوتبال جم است که در مهرماه 97 با حکم مهدی یوسفی مدیرعامل سابق منطقه ویژه پارس به عضویت هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی در آمده بود.

در متن استعفای محمد اسدی آمده است:خوشبختانه تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حمایت‌های مالی وزارت نفت توانست به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند و سبب نشاط و شادی اهالی استان بوشهر و بالاخص شهرستان جم شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی، اظهار کرده  است: در ابتدا شاید اینگونه به نظر برسد که پارس جم یک تیم ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال ایران نباشد و از پشتوانه مردمی بی بهره باشد ولی با نگاهی به دو فصل حضور این تیم در لیگ برتر می‌توان به عینه دید که ورزشگاه تختی جم در بازی‌های حساس یکپارچه به رنگ زرد درآمده و یک صدا پارس جم را صدا می‌زنند و این تیم با خون و گوشت مردم جنوب عجین شده است.

اسدی بیان کرده است: در زمان مدیرعامل قبلی منطقه  ویژه پارس به بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش شهرستان اعتماد شد و عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی شدم و در همان ابتدا با اندیشه کمک به اعتلای ورزش منطقه و بالاخص تیم فوتبال پارس جنوبی جم این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی خاطر  نشان کرد: اکنون با گذشت هشت ماه از عضویت بنده در هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی، حتی یک جلسه هیئت مدیره تشکیل نشده است و در این خصوص پیگیری‌هایی نیز داشتم که برخی از دوستان مایل به تشکیل این جلسات نبودند و گویا این انتخاب تنها شوی تبلیغاتی به کار گیری نیروی های بومی در بدنه باشگاه بوده است و تمام تصمیمات توسط مدیران باشگاه در منطقه ویژه گرفته می‌شود که حضور و نظر نمایندگان شهرستان جم را در کنار خود نمی‌پسندند.

اسدی در متن استعفای خود افزوده  است: شایسته بود پس از دو سال حضور تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر از فوتبالیست‌ها و پیشکوتان فوتبال جم در بدنه هیئت مدیره باشگاه استفاده می‌شد تا از نظرات این عزیزان در اعتلای نام پارس جم بهره مند می‌شدیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی، با اعلام استعفای خود تاکید کرده است:  اینجانب به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی به سبب مشغله کاری و برخی از مسائل دیگر که بیان کردم از سمت خود در این باشگاه استعفا می‌دهم و خواهشمندم که در این خصوص موافقت کنید.

اعضای کادر فنی پارس جنوبی معرفی شدند بوشهر| پارس جنوبی جم 4 بازیکن جدید جذب کرد آغاز تمرینات پارس جنوبی از اول تیر

اسدی تصریح کرده است:  امیدوارم از ظرفیت‌ها و بازیکنان بومی استان و شهرستان جم در بدنه باشگاه بیشتر استفاده شود و تنها در حد شعار باقی نماند و همانند گذشته به عنوان یک هوادار در کنار باشگاه پارس جم خواهم ماند و از هیچ کمکی برای موفقیت تیم پارس جم دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضاییه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم.

او افزود: بیش از تمام موضوعات دیگر، درباره انتصاب معاون قوه قضائیه با افراد مختلف مشورت کردم. براساس شاخص‌ها و وظایف معاون اول، پس از مشورت‌ها ‌ و جمع‌بندی، خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896732

دیگر خبرها

  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!